Američki brend Tommy Hilfiger upravo je predstavio globalnu kampanju za ovogodišnju jesensku kolekciju. S obzirom na to da je svijet u proteklih nekoliko mjeseci doživio velike promjene, vrijeme je da se okrenemo budućnosti. Kako nitko od nas ovo ne proživljava kao pojedinac, naglasak je na snazi zajednice, koja nam uistinu svima potrebna. 

'Kada smo suočeni s izuzetnim socijalnim i ekonomskim izazovima, najbolji način da se krećemo naprijed je da stojimo jedni uz druge', rekao je Tommy Hilfiger i dodao: 'Svaki izazov je prilika. Može nas odvesti korak bliže ostvarenju našeg sna, poticati našu radoznalost i nadahnuti kreativnost koju nismo ni znali da posjedujemo. Kroz filozofiju “Moving Forward Together”želimo probuditi kreativnu iskru i ponuditi pomoć tamo gdje je najpotrebnija'. 

Modni fotograf Dan Martensen, koji kroz svoj rad slavi ljepotu i jedinstvenost svake kulture, predstavio je ovu priču na najzanimljiviji način. Kampanja, snimljena na Disneyjevom ranču Golden Oak, okuplja inspirativne globalne ikone koje se zalažu za inkluzivnost, kao što su Alton Mason, Ralph Souffrant, Geron McKinley, Halima Aden, Dilone, Michaela DePrince, Soo Joo Park i Precious Lee.

Together We Create

Kako bi potaknuo sve ljubitelje njegovih komada, Tommy je odlučio uključiti svoje kupce u kreiranju spomenute zajednice. Početkom rujna Tommy Hilfiger kupci širom svijeta dobili su priliku da na specijalnoj online platformi reinterpretiraju stilove prethodnih sezona i ko-kreiraju nove komade, koristeći ostatke tkanina. Ovi modeli će se moći kupiti na stranici tommy.com i u odabranim prodavnicama u Europi, Americi i azijsko-pacifičkom području.

Together with Local Heroes

Kako bi pomogao lokalnim krojačima i umjetnicima koji su pogođeni pandemijom virusa, brend je pokrenuo projekt Tommy Repair Shop, omogućivši besplatnu uslugu popravka odjeće u prodavaonicama Tommy Hilfiger. Partneri će dobiti poseban prostor u trgovini kako bi predstavili svoj rad i ostvarili kontakt s novim, potencijalnim kupcima. Cilj inicijative je produžiti život omiljene odjeće potrošača, u skladu s misijom brenda “Waste Nothing” i “Welcome All”. Prvi Tommy Repair Shops otvoreni su 18. rujna u Hamburgu i Düsseldorfu, a uskoro će se proširiti i na druge europske zemlje.

„Moving Forward Together“ je nastavak filantropskih napora brenda, koji je u jeku pandemije poklonio 10.000 bijelih majica zdravstvenim radnicima i donirao cjelokupan prihod kapsula kolekcije, kreirane od strane Tommy Hilfiger kupaca, za borbu protiv korona virusa. Priča je ovo koja će nas kroz modu ujediniti i potaknuti nas da je vrijeme da se okrenemo budućnosti i napravimo promjene u svojoj zemlji.