Vodeći globalni fitness brend Reeboklansirao je nastavak kampanje „Writeyourlegacy“ i u sklopu nje predstavio i novi model tenisica ClassicLeatherLegacy izrađene od 30 posto recikliranog materijala. Reebokov model ClassicLeatherLegacyinspiriran je legendarnim modelima Aztec i ClassicLeather, ali prilagođen modernoj današnjici, a ove sezone je nadograđen recikliranim materijalima. Ukratko: inspiriran prošlošću, stvoren za budućnost.

Reebok predstavlja nove, reciklirane ClassicLeatherLegacy tenisice
promo 

Briga o okolišu i održiv način poslovanja danas su ugrađeni u poslovne strategije gotovo svake moderne kompanije, a Reebok ovom kampanjom želi potaknuti odgovornost u zajednici te dati svoj doprinos podizanju svijesti o ovoj izuzetno važnoj temi.
U stvaranje novog modela tenisice i osmišljavanje nove kampanje uključili su kreativce iz cijelog svijeta. ClassicLeatherLegacy tenisice izrađene su imajući na umu održivu budućnost, a dizajnirane da slave zajednicu, pozitivne promjene i različite osobnosti koje oblikuju vlastito naslijeđe. Reebokovi partneri u ovoj kampanji tzv. 'ClassicsCollaborators' bili su različiti društveno angažirani pokreti: TheKickback iz SAD-a, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje. Radi se o pokretima koji u svojim lokalnim zajednicama djeluju različito, ali imaju istu filozofiju: 'ne možemo promijenitisadašnjost, ali možemo utjecati na ono što slijedi'.

Reebok predstavlja nove, reciklirane ClassicLeatherLegacy tenisice
promo 

TheKickback osnažuje mlade u sjevernoameričkim zajednicama pretvarajući sport, umjetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje djece. Nadaju se da će njihova ostavština slomitiniz barijerakoje imaju djeca iz zajednica koje su u društvu u određenom nepovoljnom položaju. RAAH je, pak, osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbjeglica i žrtava trgovine ljudima.Youngmin Kang, pak, želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lijepih, jedinstvenih umjetničkih djela. Svima njima je bolji svijet za buduće naraštaje najvažniji cilj. Upravo je to poruka koju Reebok želi poslati u svojoj kampanji 'Writeyourlegacy': ostavite trag, poduzmite nešto za bolju budućnost, ostavite ovaj planet u naslijeđe i nekim budućim generacijama.

Reebok predstavlja nove, reciklirane ClassicLeatherLegacy tenisice
promo 

TenisiceClassicLeatherLegacysu dostupne u Buzz, TheAthlete’s Foot, Shooster, Ferivii Shoe Be Do trgovinama po cijeni od 749,00 HRK.