Rihanna i LVMH su zajednički donijeli odluku o privremenom zatvaranju ready-to-wear brenda Fenty, objavljeno je nedavno, piše Elle.hr. Osnovan 2019., prvi put od 1987. i Christiana Lacroixa, da je grupacija LVMH odlučila osnovati novi brend, prvi originalni brend unutar grupacije sa ženom kao osnivačicom i to još crnom ženom na čelu brenda, fashionisticom koju svi obožavaju – Riri. Kako je dizajn bio svojevrsni nastavak Rihanninog osobnog stila, prognoziran je senzacionalan uspjeh. Što je pošlo po krivu?
Iako su se neki dodaci poput cipela i naočala dobro prodavali, skuplji komadi poput traper jakni za gotovo 1000$ naprosto nisu nailazili na publiku i nisu bili dostupni uobičajenoj klijenteli koja kupuje sve s Rihanninim potpisom. No, to nije jedini problem. Uslijed pandemije, vođenje poslovanja na daljinu, s proizvodnjom luksuznih dobara u Francuskoj i Italiji, postalo je preveliki izazov. Tako da brend zasad staje, ali poručuju, to nije konačna odluka te postoji vjerojatnost da će se nastaviti u (boljoj) budućnosti.
S druge strane, Rihannine druge etikete – Fenty Skin i Savage x Fenty posluju odlično, pa nema straha da je ovo posljednje što ćemo vidjeti od Riri. A možda i album, ipak, nekad, uskoro?