"Predstavljanje novih modnih kolekcija i pripadajućih kampanja u regularnom sezonskom ritmu je postao privid normalnosti i luksuz kojeg se ne želimo odreći. Taj čvrsti stav da stvaramo, proizvodimo, očuvamo radna mjesta te razvijamo naš brend iz sezone u sezonu, bez obzira na skoro gerilske uvjete poslovanja, jest razlog što danas predstavljamo već četvrti ovogodišnji projekt. Apsurdnost trenutka i njegova nepomičnost ka rješenju je možda najbolji scenarij za stvaranje, planiranje i dogradnju brenda u vizualnom, ali i poslovnom dijelu stoga tu misiju ovog puta provodimo kroz vizuale nove ready-to-wear kampanje" izjavio je uspješni hrvatski dizajner Ivan Alduk prilikom predstavljanja nove kolekcije "Summer of `21" za proljeće/ljeto 2021.

ZOV NA SLATKU BEZBRIŽNOST Ivan Alduk predstavio novu retro glam kolekciju
Press 

Suncem okupani vizuali nove kampanje evociraju retro glam osjećaje i uživanje u lakoći postojanja tijekom ljeta koja nam se uvijek nekako najsnažnije urezuju u sjećanja, pa po njima pamtimo minulo vrijeme. Upravo ovo ljeto, dizajner smatra prelomnim kojeg ćemo se u budućnosit itekako sjećati te je i samu kolekciju znakovito naslovio "Summer of `21" naslanjajući se na legendarnu pjesme Bryana Adamsa "Summer of `69". Fotografkinja Jelena Balić je i ovog puta zadužena za modnu kampanju. Brončani, osunčani efekt je svojim make-upom dodatno naglasila vizažistica Sonja Kvesić, dok je Jasmina Salo iz YS Parlour salona osmislila idealni ljetni stajling kose.

ZOV NA SLATKU BEZBRIŽNOST Ivan Alduk predstavio novu retro glam kolekciju
Press 

Glamurozna, ženstvena i koloritna

 "Ideja i želja je bila da se maknemo iz studija te si "otežamo stvaranje" odlaskom na teren. Baška na Krku se je pokazala kao izvrsna morska kulisa naše nove kampanje, a sam proces stvaranja ljetne modne priče početkom ožujka je u najmanju ruku izazovan jer su vremenski uvjeti daleko od ljetnih. Kolekcija je miljama udaljena od trenutnih antistilova u modi te je glamurozna, ženstvena, efektna, udobna i raskošna koloritom, teksturama i uzorcima. Sve ono čemu ćemo se jedva čekamo vratiti nakon vladavine trenirki i pandemijskih uvjeta života " dodao je Ivan.

ZOV NA SLATKU BEZBRIŽNOST Ivan Alduk predstavio novu retro glam kolekciju
Press 

Moda ne smije biti samo odraz stanja društva

 Upravo taj proces stvaranja, dizajniranja i proizvodnje prepoznatljivih modela s Alduk potpisom se odvija u centru Zagreba, serije su limitirane i vrlo često unikatne, kvaliteta ideja i proizvoda jest razlog vraćanja brojnih klijentica. Lokalpatriotizam u modi je nikad jači jer poticanjem konzumacije takve odjeće, podržavate svoje prijatelje i zajednicu, a u novoj Alduk kolekciji je više od 40 novih modela koji bi lako mogli postati predmet vašeg interesa. Modeli haljina i kombinezona u bijelom, crnom, rozom, ružičastom i crvenom tonu te s laganim glam efektom prizivaju bezbrižnija vremena. Upravo taj osjećaj Alduk evocira ovom kolekcijom i nadodaje ."Moda ne smije biti samo odraz stanja društva i pomirenosti s realnošću koja trenutno nije najljepša, već treba u nama buditi neke ljepše, pozitivnije osjećaje koji će nas potaknuti na promjenu!"

ZOV NA SLATKU BEZBRIŽNOST Ivan Alduk predstavio novu retro glam kolekciju
Press 

Nova kolekcija je već dostupna na adresi Trg kralja Tomislava 19 u Zagrebu gdje se od prošlog proljeća nalazi novi, impresivni ALDUK store & showroom, a uskoro će svi modeli biti predstavljeni putem lookbooka na službenoj web stranici alduk.hr i na društvenim kanalima gdje svakodnevno možete pratiti novosti iz dizajnerova studija. Priliku da provire u sam proces stvaranja modnih kolekcija te prvi doznaju novosti imaju svi pratitelji alduk_official Instagram profila kojeg je dizajner odlučio zaključati te na taj način stvoriti ekskluzivnu modnu zajednicu. Alduk je ovim potezom postao prvi hrvatski brend koji uvodi promjene u komunikaciji putem društvenih mreža.

ZOV NA SLATKU BEZBRIŽNOST Ivan Alduk predstavio novu retro glam kolekciju
Press