H&M je s redateljem Bryanom Buckleyem, nominiranim za Oscara, kreirao kratki film koji poziva na razmišljanje, a prikazuje vrste uzora koje svijet danas treba.

H&M započinje novu svjetsku inicijativu za identificiranje i podršku mladim društvenim, ekološkim i građanskim uzorima.

Djeca su informiranija, angažiranija i sposobnija no ikad prije. Nebrojeni su primjeri mladih koji poduzimaju akcije kako bi učinili naš svijet boljim, tako da ispunjavaju prazni prostor umjesto odraslih koje bismo inače gledali kao uzore. U vrijeme socijalnih i ekoloških preokreta vodstvo nikada nije bilo važnije. Ova temeljna potreba nadahnula je kompaniju da istraži načine kako bi mogla igrati ulogu u pružanju podrške uzorima koji su pred nama i koji kroje našu budućnost.

Kroz ovu inicijativu, H&M će iznijeti, zagovarati i pričati priče mladih iz cijelog svijeta koji donose promjene. H&M želi podržati, poboljšati i pridonijeti boljoj budućnosti djece i roditelja. Vjerujemo da svijet treba prihvatiti optimistični, suradnički, slobodoumni duh djece.

Kako krenuli prema napretku, H&M pita trebamo li preispitati svoje uzore, a zatim također objavljuje poziv drugima da se pridruže pokretu, naglašavajući djecu kao uzore koji su svima nama zaista potrebni - oni od kojih možemo nešto naučiti. Želimo potaknuti ljude da dijele svoje priče o uzorima kao nadahnuće drugima i ukazuju na djecu s potencijalom i svrhom koja nas odrasle čini da se osjećamo malima. Da biste se pridružili pokretu, posjetite hm.com/kids i nominirajte izvanrednog uzora. Kasnije ove godine, H&M će istaknuti njihove napore i stvoriti svijest o tome kako se šira zajednica može pridružiti njihovom radu.

H&M pokreće globalnu inicijativu za podršku stvarnim uzorima: djeci
promo 

Cilj kompanije je ne samo prikazati utjecaj kojeg ova djeca donose, već i pomoći u podržavanju njihovih ciljeva koristeći prihode od nove linije održivije odjeće nadahnute mladim uzorima, koju razvija H&M Kids dizajnerski tim.

Digitalna platforma je dostupna na H&M.COM