Omiljeni Disneyjev lik Mickey Mouse 2028. godine proslavit će 100 godina postojanja. S malih ekrana već godinama je Mickey sveprisutan i na modnim pistama i policama trgovina, što znači da su prošla vremena kada su samo djeca bila opsjednuta Mickeyjem i ostatkom ekipe. 'Ljudi diljem svijeta, bez obzira na dob, imaju sklonost Mickeyju. On zrači zabavnom i optimističnom energijom čineći ga savršenom muzom za dizajnere. To im je također način da kod potrošača izazovu nostalgiju i požele da lik Mickeyja i Minnie nose na sebi, na majici, hlačama, torbi ili nekom drugom modnom komadu', izjavila je stilistica Divya Maben.

Profimedia Poznati vole lik Mickey Mousea

Prema Kamakshiju Kaulu, potpredsjedniku za dizajn, 'Mickey Mouse bio je vizionar u 1960-ima i globalno ime kućanstva koje su voljeli svi bez obzira na dob i spol. Disney je oduvijek bio dio svijeta stila. Te poznate uši možda nikada neće izaći iz mode. Svijetlocrveni tonovi i razbarušeni ovratnici omiljeni su kroz generacije i ništa se do sada nije promijenilo po tom pitanju'.

Koristeći popularnost Disneyja i njegovog omiljenog lika, Mickey je tijekom godina inspirirao niz dizajnera i modnih marki da osmisle modne linije koje dočaravaju najznačajniju Disneyevu čaroliju. Na međunarodnom je tržištu Mickey i dalje vrlo tražen među vodećim brandovima kao što su Dolce & Gabbana, Givenchy, Marc Jacobs, Elie Saab, Forever21, IZZUE, Vans, NEFF i COACH.

Sada, ako se pitate kako prihvatiti trend, a da ne izgledate kao da ste odjeveni za dječju kostimografsku zabavu, Kamakshi ima prijedlog. 'Žene mogu ovaj trend iskombinirati s divnim košuljama na kopčanje, majicama, majicama, duksericama, suknjama, pidžamama i plišanim mekanim vestama u kojima se nalaze Mickeyeve cipele, rukavice ili njegove ikonične uši. Muškarci mogu posegnuti za apstraktnijim verzijama Mickeyja s majicama i puloverima. Također se može birati između velikog raspona dodatne opreme dostupne na tržištu. Zamislite vrećice, prstenje, privjeske ili Mickey trake za kosu za tu zabavnu atmosferu', govori Kamakshi.

Disney je značajan dio milenijskog djetinjstva, što ga čini savršenim trendom povratka. Srećom, dizajneri odraslim ljudima posvećuju klasike iz djetinjstva, pa ako se stvarno premišljate kupiti onu super slatku majicu sa šljokicama nadahnutom Mickeyem, koju ste vidjeli u prodaji, sjetite se Walt Disneyjeve izjave 'Odrasli su ionako samo odrasla djeca'.