Sestre Izabel Kovačić i Ivana Čirjak već šest godina pomno stvaraju brend odjeće Lunilou u kojem nastoje spojiti najbolje od svijeta funkcionalnog i modernog dizajna te održive mode. Njihova internetska stranica lunilou.com, kao i zagrebački showroom u Ilici, mjesta su na kojima se može dobiti uvid u sve detalje kolekcije koja osvaja minimalističkim pristupom s fokusom na kvalitetu tkanina. Porazgovarali smo s Izabel o svim detaljima nove kolekcije, kao i o izazovima života u pandemiji te o planovima za ljeto.
Kolekcije brenda Lunilou obilježene su komadima od pamuka za kulere, kao i za najmlađe. Riječ je o organskom pamuku koji prolazi kroz ozonsko pranje zbog čega i oni s najosjetljivijom kožom mogu nositi vaš dizajn. Na temelju čega slažete i promišljate nove kolekcije?
Sve naše kolekcije plod su dugotrajnog razmišljanja i promišljanja o dizajnu, kvaliteti materijala, praktičnosti nošenja i, naravno, sve to mora biti uklopljeno u zajedničku Lunilou viziju koju imamo od samih početaka. Za svaki proizvod želimo jamčiti da će ponajprije biti ugodan za nošenje, a onda i dugotrajan. Upravo zbog toga sve isprobavamo same i na vlastitoj djeci. Jedino tako možemo znati da smo dobile baš onakav proizvod kakav smo i htjele.
Koliko ste osobni stil utkali u kolekcije? Koliko vam je važna ta estetska komponenta, ta konzistentnost, odnosno ujednačenost dizajnerskog rukopisa?
Stvarno se nadam da se u svim našim kolekcijama vidi ta dizajnerska vizija koju sestra Ivana i ja imamo od 2015. godine. Moram priznati kako smo Lunilou gradile uvažavajući svoj osobni doživljaj estetike, kako u odjeći tako i u interijeru, što možete vidjeti i u našem showroomu. Jako nam je važno da se naša estetika podudara sa stilovima koji dolaze i prolaze jer stvaramo odjeću koja pripada nekom slow fashion svijetu pa nam je važno da ljudi i za dvije, tri ili pet godina izvade iz ormara naš proizvod i budu oduševljeni njime kao i prvog dana kada su ga kupili.
Tko vodi glavnu riječ kad je posrijedi dizajn Lunilou?
Ne možemo istaknuti jednu ili drugu. Stvarno smo obje involvirane u svaki aspekt našeg poslovanja pa tako i u taj. Dobro je što se stvarno u vezi svega vrlo brzo složimo pa nam to olakšava i ubrzava proces rada. Obje volimo vrlo detaljno proučiti sve što taj tren radimo te svaki detalj moramo posebno raspraviti i dovesti do savršenstva. Ako ne uspijemo, krenemo ispočetka. I tako kolekciju za kolekcijom.
Iznimno ste angažirani i kada je okoliš u pitanju, odnosno pazite na održivost u modi. Jeste li svoj poslovni model uspjeli staviti u okvire osviještenog dizajna?
Od samog početka pričamo o održivosti u modi. I kada su nam možda malo i prigovarali zbog toga jer nije lako naći ljude koji će izraditi materijale koji nama trebaju, nismo odustale. Tražile smo načine kako upravo tu svoju viziju pretvoriti u realnost, u brend Lunilou. Dječja odjeća je posebna priča u modi i tu je održivost vrlo škakljiva tema. Djeca odjeću brzo prerastu, odjeća se često pere i uništava. Htjele smo napraviti dovoljno kvalitetnu odjeću da se može prenositi s jedne generacije na drugu. I znale smo da će ljudi prepoznati kvalitetu. Epidemija nam je svima preokrenula život naglavačke i premda nam se to na prvu možda ne čini, ali svi živimo i ponašamo se drukčije.
Koliko se vaša svakodnevica promijenila? Čemu ste se najviše posvetili?
Najviše nas je pogodila ta razdvojenost, no videopozivi su radili punom parom. I seka i ja smo uvijek maksimalno posvećene našem poslu pa su te neke stvari ostale iste, a mi smo samo još malo sretnije kad uspijemo provesti vrijeme zajedno.
Koji su vaši planovi za ljeto?
Naši planovi su uvijek radni, uz nove kolekcije koje izbacujemo odmah planiramo i iduće pa ćemo ljeto iskoristiti vrlo konstruktivno. Godina iza nas baš nam i nije dala mogućnosti da zajedno prolazimo neke stvari u poslu pa sad nadoknađujemo sve i uživamo u svakom trenutku.