Ovom kampanjom htjela sam napraviti uvod u ono što možete očekivati u budućnosti. Najnovijim komadima zapravo sam najavila jednu drukčiju, odraslu Larie. Želim predstaviti još ozbiljniju viziju brenda, snažniju i nekako seksepilniju. Sve to bilo mi je najljepše na crno-bijelim fotografijama s potpisom Karmen Poznić - objašnjava nam Marina Matić dok smo razgovarali o njezinoj novoj kolekciji za ljeto koju je predstavila u srpnju, kada većina dizajnera već planira pogled u jesensku modnu križaljku. No koronakriza je i to promijenila pa se modni raspored potpuno promijenio. Nova kolekcija ‘Backstage Show’ već je 14. u nizu Marine Matić, koju zapravo većina modnih insajdera poznaje kao Larie. Ovaj je put nadahnuta svevremenskim holivudskim glamurom i osebujnim patchwork dizajnom. Kolekcijom je, kaže, pronašla idealnu modnu formulu za ljetne mjesece i osmislila profinjene, odvažne i bezvremenske kreacije.
- Ove modne kombinacije unose dašak glamura crvenog tepiha i lepršavom inventivnošću lansiraju ljubiteljice brenda pod svjetla reflektora - govori dizajnerica koja se i sama često nalazi ispred objektiva. Naime, i ova kampanja upravo Marinu stavlja u prvi plan jer je ona ujedno i najbolji model te ambasadorica vlastitog dizajna koji nosi u svakoj prilici. Marinu često imamo priliku vidjeti i snimiti na zagrebačkoj špici u društvu jednako modno osviještenog supruga Kreše i sinčića Vida, kada nam njezine modne kombinacije u kojima spaja svjetski modni dizajn s vlastitim kreacijama izgledaju fenomenalno. Premda na društvenim mrežama ima mnogo pratitelja (samo na Instagramu gotovo 19 tisuća), Marina se ne smatra influencericom.
- Koketiram s tom scenom. Nevjerojatno je koliko je posao influencera zapravo naporan i ponekad prazan. Često nije nimalo glamurozan, kako ga vidimo na fotografijama ili na videosnimkama. Ne želim posjećivati predivna mjesta i biti opterećena time da moram po svaku cijenu snimiti dobru fotografiju, prezentirati ili reklamirati nešto u što ne vjerujem i što ne koristim. Sve nas je povukao taj svijet, platforme na kojima se mnogima od nas krije posao. Ipak ću uvijek radije izabrati da uživam u trenutku. To mi je prioritet - kaže.
- Svaki put kada radim na kolekciji, radim kao da stvaram za sebe, za svoj ormar. Osluškujem svoje želje i potrebe, stvaram ono što se meni sviđa i iza čega mogu ponosno stajati. Najbolje se osjećam u svom dizajnu, njega mogu najbolje furati, prezentirati se publici i ne bojim se objektiva i kamera. Naprotiv, mogu na jedan dan biti diva, izići iz rutine i obaveza, a ujedno si tako stvoriti uspomene za budućnost. Nitko nije vječno mlad - nadovezuje se kreativka na naše pitanje o činjenici da je često u ulozi modela za svoje nove kolekcije.
Moda 21. stoljeća, naročito njezina inačica u Hrvatskoj, uistinu je jedinstvena i upravo zato ne treba čuditi što dizajneri, poput Marine, najbolje razumiju kako se žele predstaviti. Inače, nova kolekcija uskoro će biti dostupna u webshopu, tako da će Larie uistinu okrenuti novu stranicu u karijeri.