Južnokorejska serija nastavlja rušiti rekorde gledanosti na Netflixu, a ostavila je i utjecaj na kupovne navike svojih gledatelja, na što dovoljno ukazuju i novi podaci iz modnog preglednika Lyst.

Osim toga, mnogi psiholozi iznose svoje mišljenje i navode razloge zašto se ova serija ne preporučuje osobama mlađim od 20 godina.

Serije poput 'Damin Gambit', 'Emily u Parizu' ili povijesne sapunice 'Bridgerton' samo su neki od naslova koji su nakon emitiranja na Netflixu uspjeli pokrenuti neke nove trendove na modnoj sceni.

Serija-Squid-game
Screenshot YouTube 

 Ovaj put to je pošlo za rukom južnokorejskoj seriji 'Squid game' u kojoj se ljudi u dugovima natječu u bizarnom nizu igara za preživljavanje i novac.

U samo nekoliko dana od pokretanja na Netflixu, modni preglednik Lyst zabilježio je nagli porast u potrazi za modnim komadima koji se također mogu vidjeti u seriji.

Najpopularniji komad među kupcima pokazali su se slip-on modeli tenisica kod kojih je pretraživanje skočilo za 145%, dok je traženje trenerki u retro stilu skočilo za 97%.

Crveni kombinezoni također su zaintrigirali modne kupce (+ 62%), kao i bijele majice s brojevima (+ 35%).

Slip-on tenisice američkog brenda Vans, koje su ih proslavile, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavo-zelenoj boji iz tjedna u tjedan raste za 130%.