Južnokorejska serija nastavlja rušiti rekorde gledanosti na Netflixu, a ostavila je i utjecaj na kupovne navike svojih gledatelja, na što dovoljno ukazuju i novi podaci iz modnog preglednika Lyst.
Osim toga, mnogi psiholozi iznose svoje mišljenje i navode razloge zašto se ova serija ne preporučuje osobama mlađim od 20 godina.
Serije poput 'Damin Gambit', 'Emily u Parizu' ili povijesne sapunice 'Bridgerton' samo su neki od naslova koji su nakon emitiranja na Netflixu uspjeli pokrenuti neke nove trendove na modnoj sceni.
Ovaj put to je pošlo za rukom južnokorejskoj seriji 'Squid game' u kojoj se ljudi u dugovima natječu u bizarnom nizu igara za preživljavanje i novac.
U samo nekoliko dana od pokretanja na Netflixu, modni preglednik Lyst zabilježio je nagli porast u potrazi za modnim komadima koji se također mogu vidjeti u seriji.
Najpopularniji komad među kupcima pokazali su se slip-on modeli tenisica kod kojih je pretraživanje skočilo za 145%, dok je traženje trenerki u retro stilu skočilo za 97%.
Crveni kombinezoni također su zaintrigirali modne kupce (+ 62%), kao i bijele majice s brojevima (+ 35%).
Slip-on tenisice američkog brenda Vans, koje su ih proslavile, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavo-zelenoj boji iz tjedna u tjedan raste za 130%.