Nakon uspješne prošlogodišnje premijere, suradnja Kristine Burje, Ive Gradišer i Marijane Batinić dobila je nastavak.
Nove ideje i trendovi čine modnu scenu živom i zanimljivom, a to najbolje zna hrvatska modna dizajnerica Kristina Burja koja stoji iza imena Krie Design. Zahvaljujući originalnosti i odvažnosti ovog pionirskog, održivog brenda svjetskoga glasa, odavno je izišla iz svih zadanih okvira. Baš zbog toga, Krie Design je postao odlična platforma za nove projekte, a IKona je nesumnjivo jedan od najuspješnijih.
Spajanjem prepoznatljive osobnosti ovog brenda s idejama dugogodišnjih suradnica, voditeljice Marijane Batinić te stilistice Ive Gradišer, nastala je modna linija koju hvale modni stručnjaci i fashionistice. Nakon što su haljine iz prve kolekcije osvanule u modnim časopisima, zablistale na poznatim Hrvaticama i ušle u ormare brojnih oduševljenih klijentica, ova suradnja kreće u novo poglavlje priče o održivosti i ultimativnoj ljepoti žene.
Sunce, more, vjetar, školjke i biseri inspiracija su nove kolekcije. Kampanja je snimljena na Šolti, u ambijentu predivnog dvorca Martinis Marchi iz 18. stoljeća koji je svojom poviješću i ljepotom savršeno ilustrirao hedonističku modnu priču IKone.
"To je moj mali raj za koji sam posebno vezana, oaza koja za moju obitelj znači mir i odmor. Šolta je istovremeno divlja i pitoma, glamurozna i samozatajna, ta nam se energija savršeno uklopila u novu kolekciju jer se većina komada uz drukčije stiliziranje može nositi na više načina i u različitim prigodama. Primjerice, haljina za plažu uz druge cipele i nakit u trenu postaje večernja", objašnjava Marijana Batinić te ne skriva zadovoljstvo novom kolekcijom koja oslikava njezin itekako prepoznat i hvaljen modni izričaj.
Iva Gradišer, stilistica i dizajnerica koja već godinama surađuje s Marijanom i Kristinom te s njima dijeli isti modni senzibilitet, ovako opisuje njihovu novu modnu priču: "IKona nudi haljine koje imaju moć transformacije, hlače i bluze koje u kombinaciji izgledaju kao odijelo ili kombinezon, ovisno o načinu vezanja. Želja nam je bila rasteretiti kofer prilikom odlaska na godišnji odmor, te s tri odjevna komada dobiti puno više kombinacija koje se mogu nositi u različitim prigodama. Multifunkcionalnot, praktičnost i transformacija u drukčije odjevne predmete obilježile su tako i ovu kolekciju".
Sve su to bezvremenski komadi koje poželiš imati zauvijek. Budući da kolekcija predstavlja jednostavnost dizajna, bilo nam je bitno i dodatke svesti na minimum pa su jedino košulje dobile biserne perle koje zaokružuju cijelu ljetnu priču, a prati je paleta boja koja asocira na Dalmaciju, more, masline, kamen i zalazak sunca. I to onaj 'krvavi' koji ostavlja bez daha, s crveno-ružičastim nijansama ljetne čarolije i ljepote", dodaje Iva.
Iako je Kristina Burja naviknuta na samostalan rad, više je nego zadovoljna kako sve funkcionira u timu IKona. Podjela posla je jasna, a harmonija, kaže, čvrsta. "Zanimljivo mi je promatrati kako se ljudi koji nisu upoznati s cijelim procesom postavljaju u određenim situacijama. Volim tu drugu perspektivu koju mi daju Marijana i Iva jer ponekad se zatvorite u neku svoju rutinu stvaranja i poslovanja te vam treba mali odmak. IKona definitivno ima svoju vjernu publiku zahvaljujući Marijaninoj karizmi i stilu koji bi svatko poželio prisvojiti", zaključuje Kristina.
Prije nego što su Iva i Marijana ozbiljnije ušle u ovaj posao, nisu ni sanjale s kojim teškoćama se susreću modni kreatori. Jedno je, naime, imati viziju, a nešto sasvim drugo realizirati zamisli te, dakako, ispoštovati rokove i narudžbe.
"Kristini tu skidamo kapu, jer proces od ideje do realizacije je nevjerojatno iscrpljujuć, pogotovo u vremenima za vrijeme i nakon pandemije. No, ljubav prema dizajnu i dosadašnji uspjeh IKone ne dopuštaju nam da odustanemo", poručuje Marijana koja je zaštitno lice nove kampanje.
Za kraj, još jedna lijepa novost - IKona će uskoro plasirati i limitiranu liniju nakita!