Visoke ljetne temperature zavladale su gradskim ulicama, što znači da je pravo vrijeme za nadopunu garderobe novim odjevnim predmetima.
Narednih nekoliko mjeseci svatko će težiti laganijoj i prozračnijoj odjeći u kojoj se s lakoćom mogu obavljati svakodnevne aktivnosti. No, kada je riječ o poslovnim i elegantnim prigodama u kojima svatko voli zablistati u najboljem izdanju, modni radar pronalazi samo one najbolje komade u kojima se svaka žena osjeća poput prave dive.
Primjerke koji odgovaraju svim željama dugogodišnjih klijentica i donose eleganciju u ljetne mjesece pred nama, lansirao je i domaći brend DeLight by Ivan Friščić, koji direktno i indirektno potiče razvoj domaće proizvodnje i poduzetništva. Poznat po kvalitetnoj izradi odjeće od pomno biranih tkanina, iz sezone u sezonu zaljubljenicama u modu servira vječite klasike kojima je uistinu teško odoljeti. Upravo zato, brojne dame u svojim ormarima posjeduju odjeću s potpisom domaćeg modnog dizajnera, koja im daje dodatan osjećaj moći i samopouzdanja. Posebnost brenda jest individualan pristup svakoj klijentici i potpuna posvećenost svakom komadu odjeće jer izrada odjeće po mjeri jest dodatna vrijednost i ekskluzivnost koja brend čini posebnim i prepoznatljivim.
Stavljajući u prvi plan eleganciju, kolekcijom prevladavaju pamučne haljine koje su izrađene od najfinijih pamučnih štrikanih tkanja i prvi su izbor većini dama u ljetnim mjesecima. Idealne su za ljetna druženja, vjenčanja ili dnevne obveze koje nose najtopliji mjeseci, a njihova je prednost to što imaju idealnu dužinu rukava i džepove koji pridonose lakoći korištenja. Dolaze u midi i kratkim izdanjima, napravljene od prirodne luksuzne tkanine bez umjetnih vlakana i idealne su za ljeto i tople dane.
Ukrašene su vrpcama koje se vežu oko struka i samim time krojevi laskaju ženskoj figuri, a dolaze u boji lavande, pastelno ružičastoj, pastelno zelenoj, plavoj i crnoj. Samo koji modni dodatak poput nakita, torbice ili lijepih cipela i u svakoj ovoj haljini, savršen stajling je zagarantiran. Radilo se o svečanijoj ili ležernijoj prigodi, to ovisi o vama. Različitost ove kolekcije u odnosu na dosadašnje kolekcije leži u tome što kolekcijom prevladavaju haljine, a ne odijela koja su zaštitni znak brenda. U kolekciji se nalazi samo jedan sako koji je izrađen od tkanine satkane od lana i pamuka.
Sam dizajner i stilist – Ivan Friščić, slijedi slow fashion koncept, što znači da su kolekcije limitirane, proizvodi se komad po veličini, češće su izmjene kolekcija u trgovini uz ekskluzivnost i malene količine te je mala mogućnost da ćete sresti nekog tko nosi isti komad. Kao inspiracija je poslužila nesputanost i ležernost koju nam donose predstojeći ljetni mjeseci, a kampanja je snimljena u prirodnom okruženju ljetne šumske idile.
Lice nove ljetne kampanje je poznata voditeljica Jelena Glišić, koja je i sama zaljubljenica u kreacije domaćeg brenda već dugi niz godina te su upravo vječiti klasici osvojili njezino srce na prvu. ''Budući da sam uvijek sređena, uz odijela, često nosim haljine s DeLight potpisom, pogotovo u ljetnim mjesecima jer se u njima osjećam poletno i uvijek dotjerano. Obožavam kvalitetne materijale i to je nešto što mi je izrazito bitno'' – rekla je Jelena.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju