Osim što je nastupom, na otvaranju sedme sezone HTVova showa 'Ples sa zvijezdama', Severina pokazala svoju savršenu liniju, privela je kraju i snimanje novog albuma radnog naziva 'Dobrodošao u klub'. Izlazak ovog dugočekivanog glazbenog uratka predviđen je za sam kraj ove godine. Iako je potpuno posvećena albumu i radu u studiju, Severina je snimila i kampanju za dječju multibrand prodavaonicu Children Salonn u zagrebačkoj Importanne Galeriji. A na snimanje je povela i svog devetomjesečnog sinčića Aleksandra koji je uživao u igri s malim manekenima iz agencije Fashion team.
Children Salonn zastupa poznate brandove poput DKNY, Hugo Boss, Stuart Weitzman , Tomy Hilfiger, Paul Frank i LaMartina koji se ujedno po prvi put pojavljuje na hrvatskom tržištu. Osim odjeće i obuće navedenih brandova u ponudi su i obuća brandova Replay, UGG i Naturino. Children Salonn će od proljeća svojim vjernim klijentima ponuditi i svjetski poznate brandove poput Chloe, Armani, Diesel i dr.
Fotografije: Goran Matijašec
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.