- Za mene je Lorus savršen brend, jer imaju od sportskih do elegantnih satova i sigurno po dizajnu nimalo ne zaostaju za nekim puno skupljim brandovima, tako da mislim da su Lorus satovi savršen spoj cijene i kvalitete - rekao je Amar.
Lorus satovi mogu se pohvaliti kolekcijama satova koja će osvojiti publiku različitih ukusa i potreba. Ponudu muških satova krase tri kolekcije: sportska, urbana i klasična, od kojih svaka dizajnom i tehničkim karakteristikama opravdava svoje ime. Tu su i kinetički satovi, uz već standardne modele kao što su solarni, digitalni, duo-display i alarm-kronograf.
- Volim nositi ručne satove, tako da mi se pružila prilika da s Lorusom potpuno promjenim stil. Imam nekoliko satova tog brenda, a volim uz odjeću kombinirati satove, pa sada mijenjam od sportskih do elegantnih s kožnim remenom, dnosnom metalnim - zaključio je Amar koji je u posljednje vrijeme vrlo zaposlen, jer radi na predstavi 'Push up', čija se premjera očekuje u veljači.
Nedavno je Amar imao premijeru predstave 'Krajolik pod oružjem'.
Zastupnik za Lorus u Hrvatskoj je tvrtka Cordis, a možete ih pronaći u Arenu centru.
Lorus brand nastao je 1982. godine u Engleskoj. Na tržište ga je lansirala svjetski poznata tvrtka Seiko satova kao dopunu već popularnim brandovima Seiko i Pulsar. Ovaj se brend pokazao kao veliki uspjeh, nudeći ne samo pristupačne, već proizvode visokog dizajna i kvalitetne izrade. Svojim bogatim izborom, više od stotine modela, tehnologija i različitih dizajna koji se prodaju svake godine diljem svijeta, zadovoljit će i najzahtjevnije sljedbenike mode i kvalitete.
Sretnog dobitnika, objavit ćemo 11. siječnja!
Fotografije: Story Press
Amar Bukvić postao zaštitno lice Lorus satova
Još iz kategorije
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.