Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević, dizajnerice modnog ateljea Boudoir, ovih su dana predstavile novu atraktivnu kampanju kojom su na najbolji način najavile kolekciju zanimljiva naziva ‘Nacrtana’. Kreativne blizanke angažirale su talentiranoga modnog fotografa Franju Matkovića kako bi snimile brojne detalje i novitete iz svog ateljea u zagrebačkoj Radićevoj ulici, a uvode nas u sezonu slavlja, brojnih svečanih trenutaka, ali i blagdanske čarolije koja doista izgleda najbolje s potpisom Boudoir.
Upravo ste predstavili novu kampanju. Koju ste Boudoir priču htjeli ispričati ove sezone?
Naizmjence predstavljamo couture i ready to wear liniju, ponekad kombiniramo te kolekcije, a ovaj smo put prezentirale novu couture kolekciju kompletno izrađenu od svilenog organdija. Prilično je pročišćena i monokromatska, ali nismo koristile rukopis karakterističan za bridal couture nego smo razvile potpuno novi koncept, grafički jak. Zato smo i nazvale kolekciju ‘Nacrtana’, ali zadržale smo prepoznatljivi amorfni pečat Boudoira.
Polako ulazimo u razdoblje brojnih svečanih događanja, zabava i svega onog što život čini posebnim. U kojim ćete vi komadima dočekati blagdansku sezonu?
Već smo treću godinu dizajnirale Boudoir resort božićnu kolekciju koja će uskoro biti dostupna. Sigurno ćemo nositi dio te kolekcije, ali ne sramimo se odjenuti couture haljinu za kućna druženja na Badnjak i Božić.
Ova je jesen u modnom smislu bila doista raz-nolika. Kako bi vidite Boudoir djevojke/žene?
Naš brend nije baš trendovski orijentiran i trudimo se uvijek kreirati nešto što drugi nemaju i ne nude. Naše klijentice znaju da će kod nas naći neobične, posebne i upečatljive komade koje mogu nositi svaki dan i za posebne prigode. Boudoir djevojke/žene ne boje se istaknuti te žele biti posebne i štosne.
Na vašim smo društvenim mrežama vidjeli fantastične majice s upečatljivim natpisima. Kako je došlo do te ideje?
Prošle smo godine počele s tim štosnim natpisima u sklopu kolekcije ‘Baba zna’. Prepoznale smo velik interes publike za pomalo ‘snarky’ natpisima na hrvatskom, a veliki hit bila je majica ‘Jesam ti rekla’ pa i dalje osluškujemo reakcije naše publike. PVC majica koju smo dizajnirale kao najavu naše kampanje bila je školski primjer gerila marketinga. Međutim, bilo je puno upita za nju pa smo se odlučile upustiti u proizvodnju hoodica koje će uskoro biti dostupne. Trend snarky natpisa nije novost na svjetskoj sceni, ali kad ih čujete na hrvatskom, prilično su šokantni, ljudi se često prepoznaju i žele upravo to.
Mogli bismo reći da ste jedne od pionirki na domaćoj modnoj sceni. Kada biste uspoređivali modnu scenu nekad i danas, koliko se dramatično ona promijenila?
Kada smo mi počinjale poslovati prije 17 godina, nije bilo high street brendova pa je bilo lakše doći do kupaca ako ste radili nešto lijepo i posebno. Situacija se znatno promijenila. Zato smo pokrenule ready to wear liniju da se približimo široj publici i ponudimo zaista nešto posebno i drukčije. Same dizajniramo naše tkanine i s ponosom možemo reći da je sve proizvedeno u Hrvatskoj.
Težimo li kvaliteti? Izvrsnosti? Ili pretjerano obožavamo trendove?
Hrvati obožavaju trendove i često im je važnija kvantiteta nego kvaliteta, što više krpica to bolje.