Uvijek besprijekorno odjevena Jelena Veljača već je nabavila popularne proljetne komade poput bijelih traperica koje su ove sezone apsolutni hit, ali i komade u pastenim nijansama koji su najveći trend sezone. Kad spominjemo pastelne komade prvenstveno mislimo na obuću, koju su u svojim kolekcijama najavile mnoge dizajnerske kuće poput Proenze Schouler, Rafa Simonsa za Calvin Klein, Victorije Beckham...
No po nove modele cipela za sebe, ali i za svoju kćerkicu, Jelena nije posegnula u inozemnstvo, jer dobro zna da i u Hrvatskoj može nabaviti najbolju i najudobniju obuću. Naime, kolumnistica i scenaristica za sebe i svoju kćer odabrala je najkvalitetniju obuću brenda ECCO.
ECCO je poznati skandinavski brand obuće koji polako ali sigurno osvaja sve više poklonika. Njihova priča započinje 1963. s osnivačem Karlom Toosbuy koji je cijeli život posvetio stvaranju kompanije koja proizvodi vrhunsku obuću. Od početka je vođen skandinavskom filozofijom da forma slijedi funkciju. U svakom proizvodu sadržana je tradicija starih majstora isprepletena dosezima moderne tehnologije, s naglaskom na činjenicu da je udobnost na prvom mjestu. Danas je ECCO inovator u području proizvodnje vrhunskih koža koje se koriste u vlastitoj proizvodnji cipela i modnih dodataka.
Ono što je i danas duboko ukorijenjeno u samom DNA branda je specifična filozofija: za stvaranje doista sjajnih cipela potrebna je strast – od dizajna do proizvodnje i maloprodaje. ECCO je danas jedan od vodećih svjetskih proizvođača obuće, sinonim za udobnu i kvalitetnu obuću skandinavskog dizajna.