Hrvatska je publika brand Twins, iza kojeg stoje mladi Damir Begović i Domagoj Štimac, upoznala na 21. Schwarzkopf Cro–A–Porter-u gdje su predstavili uspješnu prvu kolekciju nazvanu Afrika koja im je donijela i nagradu Elle Style Awards u kategoriji najboljih mladih dizajnera 2013. godine. Sada predstavljaju veličanstvenu popratnu kampanju svoje druge kolekcije.
Kolekcija je
inspirirana pričom o kraljeviću i prosjaku koja je ispričana kroz odabir materijala gdje se alternativni materijali kojima su Twinsi skloni u svom radu kao što su to jutene vreće, tepisi i gobleni, suprotstavljaju onim finijima, poput svile. Ovom raskošnom kolekcijom prikazaju Twins
ženu čiji je stil eklektičan, odvažan, ali i profinjen. Ona je samouvjerena, ne boji se riskirati, a iz kuće nikada ne izlazi bez visokih potpetica.
Raskoši uvelike pridonosi i lokacija na kojoj je kampanja snimljena, a radi se o predivnom interijeru zagrebačkog Muzeja za umjetnost i obrt, kao i odabir čak pet modela agencije Talia model, a radi se o Željki Bartolić, Valentini Kuzmić, Diani Radan, Katarini Mamić i Dori Hrvoj.
Twinsi su ovime ponovo potvrdili svoje geslo «more is more» i dokazali kako se vrlo vješto snalaze u moru uzoraka i različitih materijala.
Fotografije: Jakov Baričić
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju