Vibrantne boje, svileni saten, statement rukavi i drapirani detalji prizivaju osamdesete, dok je romantični duh prisutan kroz nježnu čipku, volane i gotovo viktorijansku siluetu. Pristup je jako ženstven s naglašenim strukom tvoreći laskavu X siluetu. Dužine haljina su midi, do pola lista prateći liniju tijela i zvonoliko se šire od ispod bokova, dok su maxi haljine rezervirane za noć i neka svečanija događanja uglavnom leršave i nježno padaju niz tijelo. To se posebno ogleda u haljinama izrađenim od svilenog satena koje su izrazito lagane i djeluju jako glamurozno i šik. Osim haljina, u kolekciji se nalaze kombinezoni i odijela koja su strukirana, precizno izrađena sa zanimljivim detaljima, naglašenim rukavima i skinny hlačama do iznad gležnja.
Kampanju je snimala mlada i talentira fotografkinja Karla Jurić koja je svojom vizijom eNVy room kolekciji dala jedan svježiji kut gledanja na estetiku koju brend dugo godina gradi. Senzualnost, nježnost i elegancija emocije su koje Karla prenosi fotografijom u ovoj kampanji.
Emocije su dodatno naglašene kroz međusobnu interakciju modela, dok prazni interijer istovremeno daje kontrast i stvara zanimljiv suodnos motiva i prostora ambijenta.
Lookbook od novih trideset modela bit će uskoro predstavljen.
Foto – Karla Jurić
Modeli u kampanji su: Leonarda Zeba, Sara Bijuk i Nada Ivančić – Talia model
Video „making of“ – Jure Perišić
Šminka – Sanja Agić
Make up – Draška Topić
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.