Ideja za cijelu kampanju proizašla je iz Monikine romantične i cvjetne kolekcije te za Moniku uvijek inspirativne kulise za njene kampanje - terase splitskog hotela Park. Osim Anne i Monike, 'glavnu ulogu' u kampanji ima i cvjetna ljuljačka koja se sastoji od čak 4 kilograma cvijeća koje je Gorana Jelić iz Koko nakita dvije noći prije snimanje lijepila cijeli noć i dan.
Zaštitno lice Flowers kolekcije, predivna je ukrajinska pjevačica, glumica, voditeljica i model,
Anna Sedokova koja je Monikina dugogodišnja prijateljica. Prelijepa Anna poznata je kao
ukrajinska Heidi Klum jer je kao i poznata manekenka vodila ukrajinsku inačicu popularnog televizijskog showa Project Runway.
- Obožavam Moniku i njenu temperamentnu energiju. Ona može sve - i biti mama, buditi se po noći, kreirati, kuhati... U duši je prava romantičarka i to sam prepoznala u Kijevu kad smo se upoznale davne 2002. godine. Kakve je ona, takve su joj i kolekcije - pune nježnosti, romantike, a imaju i dozu seksepila. Obožavam njezin rad i svaka mi je njezina kolekcija do sada bila odlična, a ova mi je najdraža. Njezine haljine se mogu kombinirati na visoku petu, na nisku balerinku ili nekakve cool čizme. Uskoro u Moskvi imam dodjelu za najsexy spot za koji sam nominirama te sam za tu priliku uzela bijelu čipkastu suknju s dubokim prorezom i svijetlo plavu košulju i jedva čekam zasjati u njezinoj kreaciji - izjavila je Anna.
O ovoj suradnji, u kojoj će Monika biti dizajnerica, a Anna zaštitno lice
prijateljice i dvostruke kume maštale su još davne 2002. godine kada su se i upoznale i počele družiti kao dvije žene dva suigrača ukrajinskog nogometnog kluba Dinamo Kijev. Sada, 12 godina poslije, cijela priča je ideja i postala stvarnost.
- Snimanje je kao i uvijek, prošlo u odličnoj atmosferi. Anna je treći put u Hrvatskoj, oduševljena je s ljudima i gradom, vraća se krajem ljeta na odmor
s kćerima na Alinom i Monikom kako bi se one družile s mojom
kćeri Mali Marijom. Drago mi je što smo konačno snimile ono o čemu maštale prije puno godina. Ja sam se osobno s umetcima u kosi iz BeautyArta osjećala kao na izboru za Miss davne 1998. godine - dodala je Monika.
Sama kolekcija nosi jednu retro-starinsku notu koja dizajnericu podsjeća na vlastito djetinjstvu, njenu mami i prijateljice koje su u to vrijeme nosile haljine zvane Tirolka. Kolekcija je napravljena od visokokvalitetnih materijala, čipke i svile s cvjetnim uzorcima. Kolekcijom prevladavaju
duge, kratke i midi haljine, kombinezoni i hlače napravljene od čipke. S obzirom da je modna kritika ovu Monikinu kolekciju proglasila najbolju do sada, kampanja sa zanosnom Annom koja je pokazala zašto je nekoliko puta bila proglašena najseksi Ukrajinkom za kojom uzdišu muškarci diljem svijeta savršeno se uklopila u cijelu priču.
Za make up kampanje bila je zadužena Ana Grgić, kosu Kristina Bebić i Beauty Art studio, a za nakit Perleraj.
Foto: Story Press