Najvažniji igrači golemog modnog tržišta, sazdanog od milijuna milenijalaca diljem svijeta, posljednjih su nekoliko godina fokusirani isključivo na sadržaj koji dobivaju putem pametnih telefona. A sve što dolazi s društvenih mreža prilično je pojednostavljeno za laku i brzu konzumaciju. Naime, teško da itko od nas gledajući u fotografiju novog poželjnog komada na sveprisutnoj blogerici s ulica Pariza može doživjeti, primjerice, kvalitetu tkanine ili način na koji se taj komad nosi i stilizira. Upravo taj instant-efekt stvorio je golem razdor između etabliranih modnih magova industrije i onih koji tek dolaze na scenu dovodeći nove ideje i koncepte u prvi plan.
Kod mlađih kupaca individualnost više nije na cijeni, odjećom se traži i priželjkuje pripadanje grupi, kao i cool faktor te su poželjni komadi s vidljivim logom koji se savršeno uklapaju u instagramske filtere. Upravo su to shvatili Virgil Abloh, Kim Jones i Simon Porte Jacquemus, dizajneri koji - osim što kreiraju uspješne kolekcije za žene - sada redefiniraju i poželjan stil za muškarce. I k tome su pravi stilski buntovnici koji ne mare za nametnuta pravila establišmenta modne industrije i igraju isključivo po svome. Trenutačno jedan od najpopularnijih ljudi modne industrije, Virgil Abloh, dugo je godina bio na glasu kao vladar ulične mode te je brendom Off-White stvorio niz trendova za one koji u svakome trenutku žele izgledati kao da ih nije briga kako zapravo izgledaju. Rihanna je bila jedna od ambasadorica Ablohova brenda te definitivno pridonijela popularnosti njegova dizajna. No kada je svijetom modne industrije poput bombe odjeknula vijest da će upravo on osmišljavati muške kolekcije za Louis Vuitton, bilo je jasno kako je uspio.
Prošavši put od uličnog buntovnika do jednog od najvažnijih imena francuske, a time i svjetske modne scene, Virgil je dokazao da njegova zvijezda ne gubi sjaj. Njegova aktualna kolekcija prikazana je prije nekoliko dana u Parizu i već je postala predmet obožavanja milenijalaca diljem svijeta, bez obzira na prilično tihe kritike istaknutih imena europskih i američkih glossy izdanja. Sličan put prošao je i Simon Porte Jacquemus, atraktivni 28-godišnji Francuz iz Provanse, čija je kolekcija La Bomba za sezonu proljeće/ljeto 2018. izazvala nevjerojatne reakcije modne javnosti i osigurala mu mjesto među poželjnim trendovima.
Prije nekoliko je dana i on predstavio svoju prvu kolekciju za muškarce, Le Gadjo, nastalu u suradnji s brendom Woolmark. Satkanu od 100% merino vune, kolekciju je namjerno predstavio izvan Pariza, 800 km južnije i potpuno izišao iz koncepta revijalne prezentacije. Na plaži u blizini Marseillea okupio je vodeće svjetske modne urednike i novinare te u prvi plan stavio 27 lookova za suvremene muškarce. Njegov je ukus vrlo jednostavan - minimalistički komadi s dozom ležernosti i cool faktora dio su njegova brenda Jacquemus. Premda njegov kolega Kim Jones kolekciju za Dior nije predstavio izvan francuske metropole, koristio se sličnom taktikom kao i Jacquemus.
Kako bi osvježio dosad prilično predvidljivu modu s potpisom Dior Homme, Jones je neočekivano napustio svoju poziciju u Louis Vuittonu i preuzeo kultni pariški atelje. Sada, nakon prve kolekcije muške mode za Dior, ima razloga za slavlje. Njegova je sofisticirana vizija garderobe za snažniji spol dočekana aplauzom, a francuska je scena tako dobila trećeg buntovnika koji će sljedećih sezona zasigurno prilagoditi trendove nekim novim vjetrovima na burnoj modnoj sceni.