Tijekom njezina djetinjstva Martu Mećavu uvijek su uspoređivali s poznatom majkom, dramskom umjetnicom Sanjom Vejnović. Njihova fizička sličnost svima je bila zapanjujuća, a to je iskoristio dizajner Ivan Friščić i zajedno ih angažirao za novu modnu kampanju brenda DeLight. Iako 20-godišnja studentica nikad nije htjela ići stopama slavne majke te oca, filmskog direktora fotografije Gorana Mećave, posebnost ovog modnog brenda nagnala ju je na promjenu mišljenja. Sa 57-godišnjom 
filmskom i televizijskom divom snimila je jedinstvenu kampanju koja odašilje poruku da ista odjeća može savršeno pristajati i djevojci u dvadesetima i ženi u pedesetima.

Prvi ste put snimili modnu kampanju. Vidite li se u ulozi modne muze ili ambasadorice?
Kada modni dizajner odabere neku osobu iz javnog života kao što sam ja, glumicu u zrelim godinama, ne baš manekenskih proporcija, pretpostavljam da ga na neki način inspiriram - bilo da je riječ o mojim ulogama, o meni kao ženi s velikim životnim iskustvom ili sve zajedno. Ako to znači biti modna muza, onda sam iznimno sretna što se mogu nazvati modnom inspiracijom dizajnera Ivana Friščića.  Ambasadorica sam modne linije Luxury brenda DeLight, s još 11 predivnih žena iz različitih poslovnih miljea. U prošloj smo kampanji sve zajedno ispričale i pokazale zašto volimo DeLight te kako se osjećamo kada nosimo neki odjevni komad tog modnog brenda. 



Ima li dodirnih točaka kada stanete pred filmsku kameru i onu modnog fotografa?
To su dva različita medija koja imaju različite zakonitosti tako da uglavnom nema, ali svaki je izazovan na svoj način i svaki iziskuje neku vrste pripreme.

Pred fotoobjektiv stali ste u društvu 20-godišnje kćeri Marte. Kako to da se i ona okušala u ulozi modela?
U proteklih nekoliko godina Marta i ja smo dobivale slične ponude, ali ona ih je sve redom odbila. Međutim, kako proteklih godina nosim DeLight, počela je primjećivati lijepe, vrhunski izrađene komade u mom ormaru i ponekad ih je znala posuditi. Kako je s vremenom počela i na Instagramu pratiti DeLight i oduševljavati se sve više njihovim radom, ovu je ponudu prihvatila s oduševljenjem. 



Je li bila olakotna okolnost pozirati s njom?
Iako nema iskustva u modnom poziranju pred fotoaparatom, Marta je na snimanju pokazala veliku kooperativnost. Bila je koncentrirana i disciplinirana, slijedila je upute fotografkinje Matee Smolčić Senčar i modnog dizajnera Ivana Friščića, tako da je snimanje bilo brzo i učinkovito. Marta me ugodno iznenadila. Cijelo to iskustvo snimanja, kao i ova kampanja, ostat će nam u doista lijepom sjećanju. 

Što vam se najviše sviđa u vezi brenda DeLight? 
DeLight je osmišljen po mjeri žene. Mogu ga nositi žene svih dobi, a to se upravo i ovim snimanjem majke i kćeri u istoj odjeći željelo pokazati. Mlada djevojka i zrela žena mogu nositi isti model u različitim konfekcijskim brojevima. Svaka će mu dati svoj osobni pečat ili neki detalj, ali poanta je da DeLight kreira i na tržištu nudi vrhunske odjevne komade koji laskaju svim ženskim figurama te su nosivi i sa 20 i sa 50 godina. I ono što je najvažnije jest - osjećaj. Moje veliko životno iskustvo naučilo me da žena treba slušati instinkt i slijediti svoje osjećaje. Ako se u nečemu ne osjećate dobro, to nije za vas. U DeLightu sam si lijepa, ženstvena, sigurna i glamurozna.  



Možete li izdvojiti omiljeni komad iz aktualne kolekcije?
Jako volim ženska odijela, a DeLight je u tome izvrstan. Savršeno krojeno odijelo koje vas odijeva od jutra do mraka vjerojatno je moj najdraži komad u ormaru. Iznimno se veselim i kaputima od predivnih, kvalitetnih i toplih materijala, kao što su vuna, alpaka i kašmir.

Nosili ste i raskošne haljine, ali i odijela. U čemu se osjećate bolje? Što radije birate? 
Volim odijela i njih radije biram, ali i u svečanim haljinama osjećam se fantastično.

Je li vas već uhvatila groznica predblagdanskog šopinga?
Ne, sve je previše konzumeristički. Poslije blagdana, kad počnu prave rasprodaje, onda krećem u šoping.

Volite li darivati odjevne komade?
Uglavnom ne, samo ako je osoba za koju kupujem dar izrazila želju za određenim odjevnim predmetom.  

Koliko vam je moda važna u karijeri? 
Mislim da u samoj glumačkoj karijeri moda ne igra važnu ulogu, ali u percepciji javnih nastupa svakako da.

Make up Ines Krajnović
Kosa Ivan Pervan 
Snimljeno u Muzeju seljačkih buna u Gornjoj Stubici