Kad je već kuća Balenciaga inspiraciju za svoju skupocjenu torbu pronašla u nekoliko kuna vrijednoj vreći švedskog brenda Ikea, zašto njezin potencijal ne bi iskoristili i oni sami. Naime, pitalo se to vodstvo Ikee i nedugo nakon lansiranja Balenciagine plave torbe koja je podijelila javnost, došlo do zaključka da bi mogli napraviti dizajnersku verziju popularne vreće. Stoga su angažirali Virgila Ablohu kreativni direktor modnog brenda Off-White, kako bi napravio milenijalcima zanimljivu kolekciju namještaja, ali i redizajnirao spomenutu Frakta torbu. "Nalazimo se u prijelaznom trenutku za Ikeu, u kojem ljudi stvaraju ‘do it yourself’ kulturu oko plave torbe. Ono što mene najviše zanima je ostvariti taj proces u suradnji s brendom. To mi dozvoljava da klasiku dam svoj pečat. Bit će jedinstveno i podjednako predstavljati off-white i Ikeu", izjavio je Abloh na Democratic Design Days eventu u Švedskoj.
Autor: J. S. Fotografije: Guliver/Shutterstock