Kolekcija za aktualnu sezonu zagrebačke dizajnerice Ane Marije Ricov dobila je naziv ‘Iki’, a predstavlja jednostavnost, sofisticiranost, spontanost i originalnost, ujedno i odlike njezina brenda koji nenametljivo definira domaću modnu scenu. ‘Iki’ je, inače, prepoznatljiv smjer u japanskoj estetici, a sugerira atraktivan, izravan i odmjeren stil. Nije pretjerano otmjen ni pretenciozan, ali je vrlo privlačan i oku ugodan, barem onima koji traže ono nešto više u pomno osmišljenim dizajnerskim komadima.

Ana Maria prezentirala je novu kolekciju na tjednu mode u Ljubljani, održanom prije pet tjedana, a obožavatelje svoga brenda odlučila je počastiti novim vizualima kolekcije, koje ekskluzivno predstavlja na stranicama Storyja. Vizuali fotografkinje Doris Fatur, snimljeni u ogoljenoj prirodi, gotovo s pustinjskim elementom, najbolji su uvod u ljetno sanjarenje koje nam je ove sezone došlo i brže nego što smo mu se nadali. Atraktivnu seriju midi haljina, minimalističke i superženstvene estetike, dizajnerica je oživjela ekspresivnim fotografijama. 

- Aktualna sezona doista je živa, užurbana, nepredvidiva, ali i obećavajuća. Mnogo je toga aktualno, od nove kolekcije koja je dobila dobre kritike na netom održanom Ljubljana Fashion Weeku do divnih projekata koji su se počeli razvijati ove sezone, poput Fashion.hr concept storea koji je otvorio vrata domaćim dizajnerima u City Centeru one i time približio hrvatski dizajn široj publici.

U pozadini se događaju i dogovaraju neki novi koraci i stranice vezane uz moj brend, ali o tome ćemo kada dođe pravo vrijeme - izjavila je dizajnerica koja posljednjih desetak godina neumorno radi na vlastitome brendu AMR, koji ne vrišti s naslovnica časopisa, ali ima svoje zasluženo mjesto na domaćoj modnoj sceni.