Snimili ste novu kampanju na jednoj od ljepših dalmatinskih lokacija. Sezona je već u punom jeku, kako ste se odlučili na to? željeli smo promijeniti ustaljene koncepte objavljivanja kampanja. Naime, jedni smo od rijetkih koji kampanje izbacuju nekoliko puta u sezoni, a to radimo zato što tijekom jedne sezone predstavljamo nekoliko kolekcija. Naime, u našoj trgovini u Maksimirskoj 27 kolekciju smo u prodaju uvrstili prije mjesec dana, a kampanju objavljujemo sada s ključnim komadima koji su se pokazali omiljenim naših kupaca - odijelima, kaputima od najfinije vune i večernjim halji-nama. željeli smo ključne komade, po kojima smo prepoznatljivi i po koje se naši stalni kupci vraćaju, pokazati svima bajkovitom kampanjom snimljenom u jesenskom ambijentu predivnog Falkensteiner Hotela & Spa Iadera. Imate i novo zaštitno lice. Kako je izbor pao na Andreu Andrassy? DeLight je namijenjen poslovnim, uspješnim ženama koje se ističu osobnošću. Takav je DeLight, takva je DeLight žena i takva žena je Andrea - uspješna u svom poslu, vrlo britka i konkretna, razmišlja izvan ustaljenih okvira i normi. Andrea Andrassy i DeLight vole se od samih početaka brenda i sada je sazrio trenutak u kojem se ta ‘ljubav’ materijalizirala i pretvorila u poslovnu suradnju. Pri odabiru zaštitnog lica važno nam je bilo i što Andrea dosad nije bila zaštitno lice u modnim kampanjama hrvatskih dizajnera. Odijela iz vaše kolekcije jedan su od favorita brojnih dama. Jesu li po prodaji možda nadmašila haljine? Odijela i općenito business kolekcija dio su dugo promišljane poslovne odluke od koje smo, iskreno, malo strepili, ali proteklih se nekoliko mjeseci pokazala kao jedna od ključnih za rast brenda i smjer u kojem će se dijelom razvijati. Unatoč iskustvu koje nam je potvrdilo da na tržištu nedostaju dobri poslovni cjenovno prihvatljivi komadi, nismo mogli sa sigurnošću ustvrditi kako će tržište reagirati. Tom smo kolekcijom udarili temelje zaokruženog brenda koji ženi može ponuditi gotovo sve za svakodnevne potrebe, poslovni i privatni život. Poslovna odijela i kaputi su, svakako, najprodavaniji komadi koje uvijek izrađujemo u većim serijama, a traže konstantne dopune jer je potražnja za njima nemjerljiva. Gotovo svaka žena koja uđe u DeLight u potrazi za večernjom haljinom iz trgovine iziđe i s odijelom. Koji vam je najdraži komad u novoj kolekciji? Trenutačno smo usredotočeni na proljetnu kolekciju i cijela se priča oko jesenske kolekcije u kreativnom smislu već malo ‘ohladila’, tako da možemo s odmakom sagledati modele te svakako izdvojiti kapute i bordo odijelo kao najdraže komade. Naravno, ni haljine ne zaostaju, ali ako bismo morali izdvojiti neku, onda je to svakako mala crvena čipkana haljina.
DELIGHT - Raskoš klasičnog stila
Story 
Koliko su luxury i high street trendovi važni za osmišljavanje kolekcije? Trendovi su uvijek važni, posebice u posljednjih nekoliko sezona, kada se mijenjaju gotovo mjesečno zbog high street brendova koji ih nevjerojatnom brzinom produciraju, nameću na svakom koraku i ne mogu se izbjeći. DeLight nije odmaknut od trendova niti ih ignorira, no ne slijedimo ih slijepo. Koristimo trendovske detalje koje ubacujemo u naše krojeve, ali baza kroja je tzv. vječna klasika, koja je naša osnovna inspiracija. Naš se dizajn temelji na nekim prošlim vremenima koja uspješno predstavljamo na suvremen način, upravo pomoću trendovskih detalja, poput volana, ovratnika, pepluma... U posljednje vrijeme pratimo vaše suradnje s domaćim modnim blogericama. Zašto baš one? Kao brend prepoznali smo blogerice jer svojim stilovima prikazuju raznolikost naših kolekcija. Svaka je blogerica različita, a potaknuti time prepoznali smo da se čak i isti komadi mogu nositi na toliko različitih načina. Blogerice inspiriraju široku publiku, a nošenjem naših komada dopiremo do šire publike.
Digitalne influencerice i DeLight nekako si prirodno odgovaraju. Kako vi gradite svoje društvene mreže? Kao što smo i naveli, digitalne influencerice i DeLight prepoznali su se od samih početaka našeg rada. One na idealan način vizualno dočaravaju naš dizajn, njegovu široku i mnogostruku primjenu te mogućnosti kombiniranja. Na našim društvenim mrežama vrlo smo transparentni i otvoreni. Na stranici na Facebooku cijene svih komada transparentno su naznačene, odgovaramo na svaki upit u najkraćem mogućem roku, obavljamo čak i videopozive s kupcima iz cijele regije. Kakva je modna prognoza za ostatak godine? Što definitivno trebamo nabaviti za svečano razdoblje koje kuca na vrata? Jedan od važnijih planova jest otvaranje trgovine na novoj lokaciji u centru Zagreba i velika prezentacija proljetne kolekcije koja je u pripremi. Odlična suradnja s grupacijom Falkensteiner, koju smo počeli snimanjem ove kampanje, nastavlja se i na proljeće. Violončelistica Ana Rucner odabrala je DeLight kao svog partnera za kinesku turneju u prosincu pa pripremamo nekoliko atraktivnih kostima koje ćemo uskoro i pokazati. Užurbano radimo na blagdanskoj kolekciji koja naglasak stavlja na raskošne čipke i ženstvene krojeve.
DELIGHT - Raskoš klasičnog stila
Story 
Razgovarao: Marko Banjavčić Foto: Karmen Poznić, Nikola Grabovac