Dosad je Hippy Garden, uspješan dizajnerski brend, bio rezerviran samo za žensku publiku, ali ne i od ovog ljeta. Dizajnerica –urdica Vorkapić prvi put predstavlja ljetnu kolekciju muških kupaćih gaćica. Pravog Hippy Garden muškarca utjelovio je Julian Ardley, australska manekenska zvijezda s pariškom adresom, a kampanju koja oduzima dah u srcu Pariza snimio je Šime Eškinja.
Ovo je prva kolekcija ljetnog asortimana Hippy Gardena namijenjena isključivo muškarcima. Vizualno se nastavlja na aktualnu žensku kolekciju te je riječ o modelima s autorskim printom brenda koji obiluju bojama i prepoznatljivim uzorcima Hippy Gardena. U kampanji se, osim novih modela, pojavljuju i naočale Hippy Garden, model Daddy, nedavno predstavljene u sklopu prve kolekcije naočala renomiranoga domaćeg brenda.
- Nakon dugo godina kreiranja ženskih kolekcija odlučili smo posvetiti se i muškarcima te je tako nastala ova muška ljetna kolekcija. Kolekcija je potpuno u duhu Hippy Gardena, ispunjena našim prepoznatljivim printovima i bojama, razigrana i vesela. Mislim da će biti hit među trend-seterima. Za vizual kampanje i ovoga se puta pobrinuo naš dugogodišnji suradnik Šime Eškinja, a vjerujem da će zahvaljujući Julianu kampanja naići na oduševljenje i ženske publike - izjavila je Đurđica Vorkapić, dizajnerica i vlasnica brenda Hippy Garden. Za make up Juliana Ardleya na snimanju kampanje bila je zadužena Mathilde Hadouk, dok je asistentica fotografa bila Duska Durie. Kolekcija je ekskluzivno dostupna u novoj trgovini u Zračnoj luci Zagreb te na webshopu Hippy Gardena.