Pod redateljskom palicom Paula Marciana, glavnog kreativnog direktora za Guess Inc, ispred fotoaparata modne fotografkinje Tatiane Gerusove, zanimljiva Guess Holiday kampanja snimljena je u holivudskom Chateau Marmont Hotelu. Koketna i ležerna Cabello, iskoristila je čari prašnjavog Sunset Boulevarda i prenijela ih na dinamične fotografije koje opisuju Guess kampanju.
"Jako sam uzbuđena zbog Guessove Holiday kampanje", izjavila je Cabello te dodala: "Obožavam njezinu estetiku i jedva čekam da je svi vide."
"Moja prva Guess kampanja s Camilom, koja je krenula prije 7 mjeseci, za mene je bila nešto novo i posebno", izjavio je Paul Marciano. "Nikada nisam surađivao s pjevačicom te sam bio iznenađen kad sam vidio koliko energije i uzbuđenja je Camila sa sobom donijela na set. Ona je tako lijepa! Camila utjelovljuje istinsku Guess djevojku prirodne ljepote, snažne samouvjerenosti i energije. Doista vjerujem da je ona zvijezda u usponu koja će uskoro biti globalno prepoznata u modnom svijetu."
Ženska Guess Holiday kolekcija upotpunjena je
komadima za hladnije dane poput jakni od umjetnog krzna, obogaćenih zanimljivim detaljima te kontrastom svijetlih i tamnih nijansi. Kolekcijom dominiraju atraktivne
haljine od toplog baršuna te maksi haljine ukrašene detaljima od čipke ili cvjetnim uzorkom koje naglašavaju žensku siluetu i laskaju ženskoj figuri.