Riječ je o tradicionalnoj kampanji povodom Svjetskog dana spavanja koju ova tvrtka, zastupnik branda Dormeo, provodi svake godine.

Svjetski dan spavanja obilježava se u ožujku, a ove godine taj datum pada upravo 13. ožujka. Tim povodom, Dormeo je pokrenuo kampanju kroz koju želi naglasiti koliko je dobar san potreban i važan za naše zdravlje, raspoloženje, pamćenje, energiju i imunitet. Pritom nije samo važno koliko spavamo, nego i kakvo je naše okruženje i asortiman za  spavanje.

promo Dormeo

„Kao i odjeću, posuđe ili primjerice automobil, i madrace je potrebno zamijeniti kako bi oni i dalje mogli ispunjavati svoju svrhu – pružiti potrebnu potporu, higijenski zdravu okolinu za spavanje i omogućiti neometan, miran i kvalitetan san. U 10 godina na madracima se nakupi i do 10,4 kg mrtvih stanica kože i čak 10 milijuna grinja te oni gube svoja izvorna svojstva, a istovremeno je krevet mjesto na kojem provodimo čak 1/3 života. Ovom kampanjom želimo osvijestiti zašto je potrebno redovito mijenjati asortiman za spavanje i ukazati na kvalitete koje madrac, jastuk ili krevetni okviri trebaju imati “, istaknula je Tihana Lučić, Dormeo brand managerica.

Na posao u pidžamama - Dormeo obilježio Svjetski dan spavanja
promo 

Kao dio kampanje, Dormeo svake godine objavljuje i oglas u kojem traži kandidata za posao iz snova - Dormeo spavalicu. Radi se o osobi koja se na jedan dan pridružuje Dormeo timu i plaću od 10.000 kuna zaslužuje radeći u uredima Studio Moderne ili točnije - spavajući na Dormeo madracu.

Na posao u pidžamama - Dormeo obilježio Svjetski dan spavanja
promo 

Ove godine, u 20-ak dana oglas je privukao čak 15.000 prijava, a najboljim se pokazao Jurica Đurinski, koji se istaknuo prirodnim talentom, dugogodišnjim iskustvom spavanja na raznim podlogama te ozbiljnim pristupom poslu. Jurica je tako danas uspješno odspavao prvi radni dan u Studio Moderni, a u uvjete rada uvršten mu je i polusatni odmor od posla – idealno! U Dormeo kampanju povodom Svjetskog dana spavanja uključili su se i svi zaposlenici Studio Moderne došavši na posao u pidžamama i pokazavši time kako svoj posao shvaćaju ozbiljno, ali i s malom dozom zabave, te da u njemu doista uživaju!