Jeste li već čuli onu priču o plavuši, crnki i crvenokosoj u noćnom klubu? Iako tako zvuči, ovo nije početak vica već ozbiljnog znanstvenog istraživanja, piše Elle. Naime, znanstvenici s Westminsterskog Sveučilišta poslali su volonterke u tri londonska noćna kluba nekoliko tjedana za redom, ali svaki put s drugom bojom kose – kao plavuše, crnke i crvenokose. Zadatak djevojaka bio je da bilježe reakcije i interes muškog roda: koliko će im muškaraca prići, s kakvim uletom i što će im predložiti. Nakon toga ponovno su se vratile u klub, te zamolile udvarače da pogledaju njihove fotografije u sva tri izdanja i ocijene ih.
Rezultat istraživanja bio je veoma zanimljiv: iako su djevojkama najviše prilazili dok su bile plavuše, muškarci su priznali da ih više fasciniraju i intrigiraju, pa čak pomalo i plaše (što se prilaska tiče), kao crnke. #Dumb blonde pojam očito se duboko usadio u njihovu svijest pa su po inerciji prilazili djevojkama koje su ocijenili kao manje inteligentne i jednostavnije za osvajanje.
Kao crvenokose su imale najmanje uspjeha: istoj su djevojci kao plavuši prišli 60 puta, kao brineti 42 puta, a kao crvenokosoj svega 18 puta. Istraživanje nije novo, ali se otkako je provedeno prije par godina nije se mnogo toga promijenilo. Plavuše se doživljavaju kao opuštenije, otvorenije i spremnije na seksualne eskapade, dok se za crnkama zbog dojma ozbiljnosti, suzdržanosti pa čak pomalo i hladnoće pati i divi im se iz daljine.
Sve to, naravno, ima veze i s pop kulturom. Zahvaljujući Jackie Kennedy, Avi Gardner i Elizabeth Taylor 50-ih i 60-ih godina in su bile crnke, da bi 70-te i 80-te zahvaljujući plavokosim ljepoticama poput Farrah Fawcett i Lauren Hutton plavuše postale popularnije. Posljednjih godina crnke opet „kradu“ pažnju, čemu su na svjetskoj razini najviše doprinijele kraljevske snahe, Kate Middleton i Meghan Markle.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.