Najljepši dječji hitovi, brojne kreativne radionice, kazalište na otvorenom, razne sportske igre i eko-radionice, a sve zaokruženo prekrasnom zelenom kulisom zagrebačkog parka Zrinjevac, oduševili su danas građane metropole. Naime, tradicionalna subotnja špica definitivno je bila u znaku Family Daya, hvale vrijedne manifestacije koji su Adria Media Zagreb i portal Roditelji.hr te Grad Zagreb, organizirali u zelenoj oazi Zagreba, s ciljem promicanja ekologije i održivog razvoja te važnosti kvalitetnog zajedničkog vremena roditelja i djece. Family Day dio je obilježavanja Europskog tjedna mobilnosti, čiji je ovogodišnji slogan Mobilnost s nultim emisijama za sve (Zero-emission mobility for all), piše Roditelji.hr.
U Glazbenom paviljonu Zrinjevca nastupili su tako dječji zborovi Zagrepčanke i dečki, Kikići i Genijalci i Zagrebački anđeli, a kao specijalni gost i pjevač Jure Brkljača.
Paralelno s glazbenim programom, na Zrinjevcu su djeca i njihovi roditelji naučili kako reciklirati u vlastitom domu; sadili su biljke, koje su mogli ponijeti kućama kao suvenir; crtali, izrađivali predmete od prirodnih materijala, vježbali, igrali se, skakali u vrećama…, a sve uz pomoć naših partnera: Športske škole Sporti, Sport Educe, Photo Boothiquea i agencije Ex-Alto Hrvatska. Kako je subota obično rezervirana za kupnju, štandovi Malog placa bili su prepuni ekoloških proizvoda, tako da su mame i tate kući mogli otići i obavljenog šopinga. Mališane je oduševila i predstava “Pavao i njegov glavao” Gradskog kazališta Žar ptica, kao i povorka Međunarodnog festivala kazališta lutaka, koja je točno u podne prodefilirala Zrinjevcem.
Na ovogodišnjem Family Danu aktivno je bilo u korneru Curaprox-a, gdje je doktorica dentalne medicine Mihaela Dijanić djecu učila kako pravilno prati zubiće i održati ih zdravima cijeli život.
Partner događanja, Peugeot Hrvatska, predstavio je novi model automobila SUV Peugeot 2008, pa su se u njegove performanse i novu dimenziju užitka u vožnji posjetitelji mogli uvjeriti na licu mjesta.