Psihoterapeutkinja Mirta Fraisman Čobanov za početak je povukla paralelu između 17. stoljeća kada su žene spaljivane kao vještice te sve unazad 30 godina kad su prvi put dobile pravo glasa i kada je uvedena ravnopravnost spolova. Žene češće imaju nisko samopouzdanje i samopoštovanje nego muškarci, a sve ovo ugrađeno je u našu kolektivnu svijest. Nužno je postaviti granice, zauzeti se za sebe i krenuti u ono što želimo jer smo dovoljno dobre. „Ako smo u 75 godina uspjele dobiti i pravo glasa i ravnopravnost spolova, vještice smo i možemo sve“, zaključila je Mirta.
Dubrovačka odvjetnica Viktorija Knežević osvrnula se na pravni aspekt novca – alimentaciju, vraćanje duga i nasljeđivanje. Detaljno je objasnila u kojim slučajevima žena nije dužna vraćati dug (bivšeg) muža, a publici je osvijestila moć alimentacije i pravnih papira vezanih za ono tko nasljeđuje našu imovinu.
Osnivačica projekta, poduzetnica Kristina Ercegović, ispričala je kako se može dodatno zaraditi te hobi pretvoriti u posao. Navela je smjernice za otvaranje vlastitog biznisa te se osvrnula detaljnije na postavljanje cijena. „Naš talent je nekome problem koji je spreman riješiti i platiti nam“. Kristina je osvijestila gošćama kako nije potrebno raditi posao osam sati dnevno s kojim smo nezadovoljne već reći sebi da, popisati što sve znamo i volimo raditi te napokon ostvariti profit sa smislom. Kristina Ercegović je u prvom panelu razgovarala s poznatom vlogericom Ellom Dvornik-Pearce. Ella je ispričala kako svatko može postati „influencer“ te na koji način i mali biznisi mogu koristiti influencanje za proboj na tržište.
Iz Bratislave se na konferenciju održanu u zagrebačkom hotelu Diplomat javila i Tamara Vrhovec Sekač, country menadžerica za Hrvatsku u Finaxu, a ukazala je na nove oblike investiranja te zaključila da bi se svatko trebao pobrinuti za svoju dugoročnu štednju u obliku ulaganja u ETF-ove, različite portfelje, odnosno dionice firmi, koje se reguliraju online ovisno o riziku koji je korisnik spreman podnijeti.
Ekonomska stručnjakinja Ivana Gabrić Markovinović navela je neke od najčešćih razloga ulaska u dug te objasnila kako onda izići iz njega. „Hrvati su navikli posjedovati i teško se odvajaju od onog materijalnog. Važnije nam je što će netko misliti“, rekla je Ivana i zaključila da je potrebno suočiti se sa svojim stanjem na računu, uvidjeti na što se najviše troši, napraviti plan rashoda te krenuti i dodatno zarađivati ukoliko će osoba na taj način brže vratiti dug.
O tome kako kreirati web stranicu, prodavati online i pronaći svoje ciljane kupce – ispričala nam je Katarina Štimac, vlasnica firme The Brand Tale iz Barcelone. Kroz niz primjera navela je na koje je pravne aspekte važno obratiti pozornost pri izradi te na koji način možemo izgraditi brend putem vizualnog identiteta i pričanja priče o biznisu online.
Kroz drugi panel s dvije poduzetnice – Majom Jelišić Cooper (Klasik TV, Muzej iluzija) i Martinom Drezgom (Husqvarna) – Kristina Ercegović razgovarala je o gradnji biznisa u krizi. Upravo su ove dvije poduzetnice otvorile svoje firme u prošloj velikoj krizi, a zaključile su da je za njih novac sredstvo za postizanje ciljeva.
Za kraj se iz Beča javila poznata poduzetnica, investitorica i poslovna anđelica Selma Prodanović te je kroz motivacijski govor ohrabrila na žene na izlazak iz zone komfora i dolaska na globalnu biznis scenu. „Nikada nisu bila bolja vremena za biti žena. Sve vi imate sposobnosti i moć ostvariti ono što želite, bilo da se radi o karijeri u velikom svjetskom gradu ili mirnom životu u dalmatinskom gradiću. Pojedinačno, svaka od vas je inspiracija nekoj drugoj. Ne mora sve biti odmah, isplanirajte svoju budućnost jer će realnost, koliko god bila velika vaša želja, ispasti još i veća!“, zaključila je Selma.