'Što ako…' – riječi su koji diktiraju životni tempo mnogih. Ljudi se boje onoga što ne mogu kontrolirati, pa se pretjeranim razmišljanjem i analiziranjem žele riješiti straha. Život je nepredvidljiv, to nas je definitivno naučila ova 2020. godina, no naučila nas je i još nešto vrlo važno - da možemo izaći iz svojih kalupa te da se, kad to učinimo, otvara jedan čitav svijet novih mogućnosti. Nedavno je kod nas objavljena knjiga 'Kako manje misliti' dugogodišnje terapeutkinje Christel Petitcollin, koja previše razmišljanja smatra anomalijom, ako ne i 'prokletstvom' za one koji s time žive. U knjizi govori o vrlo inteligentnim ljudima čiji mozak nikad ne miruje, čak ni noću. U njihovim se glavama neprestano roje sumnje, sve propitkuju, a njihovoj pretjeranoj osjetljivosti ne može promaknuti niti jedna pojedinost. Osjećaju da ih svijet doživljava drukčije. Živjeti tako nije jednostavno i, zato, baš za inat ovoj 2020., koja nas je neizvjesnošću natjerala da previše razmišljamo, pokažimo da 'što ako' može imati i drukčiji nastavak – što ako sve bude super!
'Ova nesretna 2020. baš je teška, svakom na svoj način. Gubitak poslova, samoća, stres, briga, kriza u vezi..., sve sam to prošla, kao i mnogi od vas. Svi planovi koje smo imali, izjalovili su se. Ali što ako se dočekamo na noge i pobijedimo u puno malih osobnih bitki? Što ako 2020. pokažemo zube', pita se i pjevačica i voditeljica Ida Prester koja nam je otkrila svojih 10 pobjeda u 2020. godini. Preselila je cijelu obitelj iz jedne države u drugu (iz Srbije u Hrvatsku); upisala sina u školu i super mu je; naučila je složiti trampolin; nema nastupa, pa je napisala rekordan broj pjesama; naučila je voditi obrt i pisati fakture, kao i voditi event preko Zooma i održavati vatru u peći na drva; prvi puta je pomuzla kozu; ušla je u traperice iz srednje škole i - pobijedila strah (nakon operacije očiju).
Kad životu pristupimo na ovakav način, tj. naučimo cijeniti svaki trenutak i svako postignuće, uvidjet ćemo da imamo puno razloga za sreću. 'Što ako...' puno se puta ove godine, priznaje, pitao i fotograf i travel blogger Domagoj Sever.
'Ove godine nisam bio na dalekim putovanjima, svi veliki planovi su odgođeni i nekoliko sam se puta pitao što ako ova situacija potraje godinama. Ipak, umjesto kukanja, odlučio sam pobijediti svako 'što ako', putovati Hrvatskom i iskoristiti vrijeme najbolje što mogu u ovim okolnostima. Tako sam se konačno riješio straha od visine i spustio ziplineom, popeo sam se na najviši vrh Hrvatske, naučio sam jahati i igrati golf, vožnja SUP-om mi je postala najomiljenija ljetna aktivnost, a umjesto pitanja 'što ako se razbijem', nekoliko puta sam uživao u vožnji quadom', kaže Domagoj pitajući druge što su u ovoj izazovnoj 2020. uspjeli 'otključati' unutar sebe i koje su njihove pobjede. Pozvao je svih da svoju priču i fotografije pošalju na link Pobijedi svako 'što ako', uz hashtag #unlockyourself. Priznao je da mu do kraja godine ostaje pobijediti još jedan 'što ako' i nabaviti psa.
Kako je kraj godine idealno vrijeme za promišljanje o vlastitim ciljevima i osobnom razvoju, poznati pivski brend Beck's lansirao je novu kampanju pod nazivom Pobijedi svako 'što ako'. Brend poznat po kreativnim interaktivnim kampanjama, za koje je više puta i nagrađivan, u novu kampanju ponovno uključuje i svoje potrošače. Naime, krenuo je i Beck'sov nagradni natječaj za najbolju 'Što ako' priču i traje mjesec dana, a paralelno s prijavama koje će pristizati na web svoje će inspirativne priče pričati i poznati influenceri na Instagramu. Beck's ih želi nadahnuti da idu iznad svojih mogućnosti. Potiče ih da se maknu iz kalupa i krenu nekim novim, neizvjesnim putem. 'Što ako' mogu biti male stvari koje su ih uvijek mučile ili događaj o kojem su oduvijek sanjali, a koji im je promijenio život. To može biti ozbiljna ili zabavna, površna ili duboka, trivijalna ili smislena promjena.
'Što ako je polazište svake životne avanture. Pobjeđujemo kad napravimo prvi korak u prevladavanju svojih strahova, otpora i prekomjernog razmišljanja i jednostavno se predamo ljepoti životnog putovanja. Zato pozivamo ljubitelje Beck's-a da podijele svoje pobjedničke priče. Ime aktivacije poziv je svima koji još uvijek sumnjaju i koji se još uvijek pitaju 'što ako'. 'Pobijedi svako Što ako' inkubator je različitih inspirativnih priča. Prije nego što podijele vlastitu priču, mogu se nadahnuti čitanjem drugih. U godini koja je bila posebno izazovna, ova tema dobiva još veći značaj', ispričala je pozadinu nove Beck's kampanje brend menadžerica Maja Bevanda.
Prijava na Beck'sov natječaj uključuje kratku priču od maksimalno 500 znakova, a najbolje priče o rušenju vlastitih barijera bit će nagrađene. Detalji o kampanji dostupni su na linku Pobijedi svako 'što ako'.
*Sadržaj kreiran u suradnji s brendom Back's