Kupite planer i koristite ga!

Koliko god ovaj savjet trivijalno zvučao, bez planera ništa, piše Cosmopolitan.hr. Zahvaljujući planeru imat ćete uvid u sve svoje obveze, dogovore i planove i svi će biti na jednom mjestu. Možete nadopisati i razne podsjetnike koji će vam pomoći da više nikad ništa ne zaboravite.

Vodite bilješke!

I pritom ne mislimo samo na ovaj maločas spomenuti planer. Mislimo na sve bilješke i oznake koje vam mogu pasti na pamet. Na svaku kutiju od cipela napišite koje su cipele pohranjene unutra. Bilo što što skladištite označite natpisom što je u kutiji ili vreći. Imajte ladice sa stvarima sistematizirane po nekom pravilu, kao npr. ladica za motanje poklona, ladica za manikuru, ladica s lijekovima, ladica s... Možda ovaj savjet djeluje kao životni moto jedne control freak osobe s poprilično izraženim opsesivno kompulzivnim poremećajem, no vjerujte nam da ćete organizacijom i sistematizacijom uštedjetzi sebi vrijeme i živce. I uvest ćete reda u svoj život!

Nemojte biti hrčak!

Gomilanje stvari je glavni neprijatelj dobre organizacije. Na sve moguće načine nastojte izbjegavati naviku da gomilate sve i svašta, i što vam treba, i što vam ne treba. I dalje možete čuvati sve ono što vam je sentimentalno važno, no sve ono za što niste sentimentalno vezani i što ne koristite, bacite, prodajte ili poklonite.

Vodite liste!

Imajte listu za sve i za svašta. Napravite popis stvari za kupovinu, popis darova koji vam možda ponekad padnu na pamet, popis prijatelja koje morate pozvati na druženje, popis svih malih i velikih obaveza koje vas u danu čekaju. Kada vam sastavljanje raznih popisa prijeđe u naviku, shvatit ćete koliko ste organiziraniji no prije.