Gotovo 65 tisuća pratitelja na Instagramu i 25 tisuća pretplatnika na YouTube-u brojke su s kojom se može pohvaliti domaća influencerica Patricija Vodopija. Njezina YouTube karijera započela je prije otprilike sedam godina iz ljubavi prema fashion i beauty sadržaju kojeg je i sama pratila, no tada – generalno - društvene mreže na našim područjima nisu bile ni približno razvijene i popularne kao danas. Od samog početka oko sebe je, kaže Patricija, željela stvoriti zajednicu ljudi kojima je bitno da se međusobno podržavaju i koji će se stilom ili karakterno moći poistovjetiti s njom.

PRAVA 'IT' DJEVOJKA Patricija nam je odala tajnu kako snimiti dobar 'reels'
Story 


'Smatram da je danas jako bitno imati zdravu i iskrenu zajednicu jer su oni također odraz tebe i onoga što ti predstavljaš kroz društvene mreže', kaže ova mlada djevojka koja je uvijek spremna na izazove, pa tako i na challenge koji je Nike stavio pred nju. Naime, brand Nike i ove je godine priredio impresivno virtualno iskustvo, Air Max Day Worldwide, interaktivno putovanje širom svijeta kojem je cilj povezati zajednicu vjernih fanova, nadahnutu ikonskim dizajnom Air Max tenisica. Zadatak je bio pokazati kako najnoviji model Air Max tenisica - Air Max Viva - nositi na više načina, tj. dokazati kako ih je lako uklopiti u svaku dnevnu kombinaciju i svaku prigodu.

PRAVA 'IT' DJEVOJKA Patricija nam je odala tajnu kako snimiti dobar 'reels'
Story 

PRAVA 'IT' DJEVOJKA Patricija nam je odala tajnu kako snimiti dobar 'reels'
Story 


'Air Max za mene znači inspiraciju. Sve kreće od dobrog para tenisica u kojima se osjećaš udobno i koje služe kao inspiracija za slaganje ostatka outfita. Velika je prednost kad se tenisice mogu kombinirati na više načina, što je slučaj s Air Max Viva tenisicama', kaže Patricia i naglašava kako su tenisice za nju jako važan dio outfita. Za nju tenisice, ne samo da mogu promijeniti izgled odjevne kombinacije, već i njezino raspoloženje.

'Kada se osjećam ugodno u svojim tenisicama, odmah sam i samopouzdanija, a Air Max-ice su u tom slučaju pun pogodak jer se uklapaju u sve moje odjevne kombinacije, od onih sportskih i casual, pa čak i kad se želim srediti', kaže Patricia.

PRAVA 'IT' DJEVOJKA Patricija nam je odala tajnu kako snimiti dobar 'reels'
Story 

 Kod novih Air Max Viva tenisica za oko joj je prvo 'zapela' kombinacija boja i duplih vezica koje ne viđamo na svim klasičnim tenisicama. Kalup Air Max Viva tenisica potpuno je prilagođen svakom ženskom stopalu zahvaljujući kombinaciji kvalitetnih i atraktivnih materijala na gornjištu, plišanoj unutrašnjosti tenisice koja obavija zglob, do detalja osmišljenom uzorku i složenim, ali fenomenalno strukturiranim šavovima. Jedinstvena konstrukcija s novim, moderniziranim sistemom vezanja, omogućava još bolji fit. Novitet kod ovog modela je promijenjena struktura potplata, koji je zadržao poznatu Air Max cushioning tehnologiju, ali je dodatno istaknut i moderniziran, što ove tenisice čine najboljim 'pečatom' svakog street style look-a.

PRAVA 'IT' DJEVOJKA Patricija nam je odala tajnu kako snimiti dobar 'reels'
Story 

 'Volim općenito eksperimentirati sa stilom i isprobavati neke nove kombinacije, tako da sve što je drukčije od onog nama svakodnevnog je uvijek super izazov', kaže influencerica kojoj ne nedostaje izazova ni u svakodnevnoj rutini.
Za sebe kaže da je onaj tip osobe koji voli obaveze i uvijek nešto radi, pa rijetko kada uzima cijeli “day off” od svih obaveza. Njezin dan najčešće se sastoji od kombinacije rješavanja stvari za fakultet, učenja ili slušanja predavanja te kreiranja novog sadržaja za društvene mreže.

U influencerskom poslu najvažnije je, kaže, ostati iskren sa svojom publikom i pokazati svoje pravo “ja”. Publika jako brzo primijeti jeste li svoji pred kamerom i to je jedan od bitnih faktora koji ih može privući ili odmaknuti od vašeg profila. Također danas je, smatra Patricija, u moru svih sličnih profila, jako veliko osvježenje vidjeti nekoga tko je drukčiji i tko se ističe iz mase. Na kraju nam je otkrila što za nju znači snimiti dobar reels:

'S obzirom na to da je reels video u trajanju od 15 do 30 sekundi, jako je bitno zadobiti pažnju publike već na samom početku. Danas je jako puno kreatora koji će ponuditi raznolik sadržaj i publici nije problem otići pogledati nešto novo i drukčije kod nekog drugog. Treba pratiti trendove jer su trendovi generalno nešto što je aktualno i što je ljudima sigurno zanimljivo, ali od toga je još bitnije da iznesete sadržaj na svoj način te da ostanete dosljedni svom stilu'.

*Sadržaj nastao u suradnji s brendom Nike.