“Budite dio rješenja, a ne problema” fraza je koju smo već toliko puta čuli u javnom diskursu da u nju rijetko tko još vjeruje. U svijetu u kojem zasigurno ne nedostaje problematike raznih predznaka, posebice sada kada nakon godinu dana epidemijske situacije polako podvlačimo crtu pod jednim od najtežih razdoblja, valja postaviti temelje za bolju budućnost. Jedan od najsnažnijih, a to znaju svi koji rade u modnoj i tekstilnoj industriji, zasigurno je onaj održivosti, odnosno ponovne upotrebe već korištenih materijala kako bi se smanjio utjecaj industrije na prirodne resurse.

Odličan primjer iz adidasa

Budite dio rješenja, nosite održivu modu
Adidas 

Upravo takav posao promišlja i obavlja ekipa iz adidasa, koja je u svojoj legendarnoj liniji tenisica Stan Smith pronašla savršenog saveznika za borbu protiv zagađenja okoliša i sveprisutne plastike. Reciklirajući plastiku iz otpada, stvorili su novi materijal za izradu mnogima omiljenih tenisica koje, bez obzira na to što već gotovo pedeset godina postoje na tržištu obuće, i dalje nameću nove industrijske standarde proizvodnje. Sa svojim recikliranim gornjim dijelom Stan Smith dio je serije Primegreen, koja uključuje razne funkcionalne reciklirane materijale. Održivost u modnoj industriji važna je tema već godinama, a sada, uz ovakve pozitivne primjere, napokon poprima nove, konkretne obrise jer smo došli do zida.

Nema natrag!

Vjerujem da povratak na staro nije moguć iz više razloga. Osim što je sve očitije da živimo u svijetu u kojem su resursi oskudniji nego ikada, činjenica je da su suvremeni potrošači diljem svijeta, naročito pripadnici generacije Z i milenijalci, odgovorniji od starijih naraštaja kada su u pitanju teme okoliša i života na planetu. Tome pridonose i društvene mreže na kojima svi mogu iznijeti svoje stavove i konkretne primjere iz svakodnevnog života. Mlađe generacije, naime, jednostavno ne žele nositi komade koji su u direktnom sukobu s njihovim vrijednosnim stavovima, bez obzira na svu snagu uloženu u reklamu. Upravo su zato tenisice Stan Smith sjajan primjer i pokazatelj da održivost nije nekakav bauk o kojem malo tko zna, nego je riječ o superpopularnom brendu koji je napravio jasan iskorak u pravom smjeru – za sretniju budućnost svih.

Budite dio rješenja, nosite održivu modu
Story 

*Sdaržaj nastao u suradnji s adidasom.