Ako još niste probali i pitate se što su to hard seltzeri, piće koje je zaludilo cijeli svijet - oni su upravo stigli u Hrvatsku. WAI Moment, hard seltzer Zagrebačke pivovare koja je dio Molson Coorsa, jednog od najvećih proizvođača pića na svijetu - stigao je i kod nas!

I to baš u idealnom trenutku za sezonu proljeće/ljeto. Ovo trendi piće je naime iznimno osvježavajuće, a stiže u tri različita okusa - limeta i menta, tropsko voće i bobičasto voće. Uz to, WAI Moment premium hard seltzer s udjelom alkohola od četiri posto sadrži prirodne arome i dolazi bez umjetnih boja i konzervansa, a istodobno je veganski i bez glutena. Evo zašto ćete ga i vi vrlo brzo zavoljeti:

1. 99 kalorija po limenci

Hard seltzeri su našli svoju publiku upravo među onima kojima je bitan broj kalorija i ugljikohidrata, te udio šećera. WAI Moment kao bazu koristi voćno vino (fermentiranu jabučnu bazu), gaziranu vodu i prirodne arome te sadrži manje od 99 kalorija po limenci. 

Jeste spremni za najkul piće? Evo 5 razloga zašto ćete ga obožavati
promo 

2. Ne ide nigdje

Hard seltzeri zaludjeli su prvo Sjedinjene Američke Države 2019., a onda i cijeli svijet. To ljeto, 2019-te u Americi je prozvano “sezonom hard seltzera”, a predviđa se da će se tržište ovim pićem utrostručiti do 2023. godine.

3. Nema glutena

Sve više ljudi ima problema s namirnicama koje sadrže gluten, kao što su ječam, raž i pšenica, jer im često uzrokuju umor, glavobolje ili tromost. WAI Moment je bez glutena, pa ga ujedno oni kojima on smeta mogu pijuckati bez grižnje savjesti. 

Jeste spremni za najkul piće? Evo 5 razloga zašto ćete ga obožavati
promo 

4. Idealan izbor

Zašto baš ime WAI Moment? “Jer WAI na havajskom znači voda, koja je ujedno i izvor života. Naš novi brend govori o optimizmu, prirodnosti i zabavi. Piće je kao stvoreno za svakodnevicu s okusom ljeta”, objasnila je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.

5. Milenijalci ga obožavaju

Pjenušavo i osvježavajuće piće je toliko omiljeno kod američkih milenijalaca da je najvjerojatnije da su ga popili prije nego bilo koje drugo piće u posljednjih mjesec dana, piše britanski Guardian. U njega su se zaljubili i mnogi celebrityji, kojima je postao jedno od omiljenih pića.

Jeste spremni za najkul piće? Evo 5 razloga zašto ćete ga obožavati
promo