U petak i subotu, 14. i 15. svibnja 2021. održan je 6. LEAP Summita, najveće regionalne multidisciplinarne konferencije za mlade profesionalce, digitalne nomade i studente, koje je okupilo više od 3.000 mladih iz Hrvatske i Europske Unije. LEAP je održan u online formatu, a bavio se inovacijama, otpornošću i održivošću, tehnologijama koje transformiraju poslovanje svih industrija te procesom digitalne i „zelene“ tranzicije Europske Unije. LEAP Summit održan se pod generalnim pokroviteljstvom Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj.
Konferenciju je otvorio Ognian Zlatev, voditelj Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj. Naglasio je da su društveno aktivni i angažirani građani koji svojim idejama i stavovima aktivno doprinose temama koje grade budućnost ključni za razvoj EU kao otporne, digitalne i „zelene“ zajednice država. EU je formirala najveći budžet do sada od 1.8 bilijuna eura da bi bilo moguće realizirati next generation EU ciljeve do 2030. U tome je potrebno pokazati jedinstvo, a upravo su mladi pokretači promjena. Europska komisija usmjerena je na teme koje formiraju bazu budućnosti Europe, a upravo to su ključne teme ovogodišnjeg LEAPa. Istaknuo je da je LEAP tijekom 5 godina postojanja izrastao u jednu od najvećih međunarodnih konferencija za poduzetne i inovativne mlade ljude u Europskoj Uniji, koji su zaista next generation EU. Zato je konferencija izvor inspiracije mladima iz Hrvatske i Europe da nauče koristiti tehnologije, inovacije i svoj znatiželjan um da bi izgradili bolju europsku budućnost.
Program se održavao na tri stagea: LEAP stageu, Green stageu i Ideas & Tech stageu by EEN. Aleksandra Orlić glavna urednica časopisa Cosmopolitan u Hrvatskoj, a na LEAP-u je ispričala priču o tome kako je Cosmopolitan postao jedan od najmoćnijih medijskih brandova, kako se mijenjao i „slušao“ što čitateljice žele čuti, vidjeti i osjetiti te kako je tijekom desetljeća održao i dodatno povećao svoj utjecaj.
Glavni urednik National Geographica za Hrvatsku Hrvoje Prćić govorio je o utjecaju svjetski uglednog magazina na teme zaštite okoliša i o vlastitom putu novinara i urednika koji istražuje činjenice i čitateljima donosi ekološke priče obrađene na zanimljiv i poticajan način.
Mirna Matković (Ženski recenziRAJ) ispričala je kako je tekla njena poduzetnička priča, od Facebook grupe za ženske recenzije proizvoda do web stranice s 20 zaposlenih i ogromne zajednice od 260.000 članica.
Luka Jureško (Submarine Burger) ispričao je kako je Submarine od najbrže rastućeg nacionalnog lanca burgera s 9 restorana 2020. okrenuo priču, prilagodio se i uspješno se digitalizirao tijekom javnozdravstvene krize. Naglasio je kako su u procesu transformacije ključni ljudi te istaknuo posvećenost i volju 150 Submarine zaposlenika kojima će se uskoro pridružiti novi kolege u restoranima u Splitu i Zadru te povećati broj Submarinea na 13 (uz nedavno otvorene nove lokacije u Zagrebu i Rijeci).
Svi koji su propustili poslušati inspirativna predavanja, mogu ih potražiti na stranici https://leapsummit.com/.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju