Ovih dana su društvene mreže preplavile fotografije ljubimaca nakon što je obećano da će u zamjenu za svaku biti posađeno drvo.

'Posadit ćemo jedno stablo za svaku sliku kućnog ljubimca', istaknuli su s Instagram profila Plant A Tree Co. No nisu očekivali da će milijuni ljudi, kojima nije bilo poznato tko se krije iza svega, prihvatiti plemenitu namjeru s oduševljenjem.

Broj podijeljenih fotografija je premašio četiri milijuna i neki još dijele fotografije, a u isto vrijeme je izvorna objava izbrisana. Iz Plant A Tree Co. pravdaju svoj potez.

'Objavili smo priču 2. studenog kao zabavnu kampanju sadnje drveća u kojoj možemo pokazati naše fantastične ljubimce. Odmah smo shvatili da će objava previše narasti i da nemamo resurse da posadimo toliko stabala pa smo je izbrisali deset minuta kasnije. Priče su se nastavile širiti izvan naše kontrole, dosegnuvši milijune objava. Naša zasluga za objavu je uklonjena jer se čini da je ovo pogreška na Instagramu', istaknuli su.

Preusmjerili su svoju akciju na prikupljanje novca.

'Želimo iskoristiti ovu svijest za trajan učinak pa smo kreirali akciju prikupljanja sredstava. Prikupljanje novca je za @treesforthefuture, organizaciju koju volimo, koja je posvećena sadnji drveća. Nismo povezani s njima. Jednostavno prikupljamo novac putem ove akcije na Instagramu, koji će ići izravno njima, kako bi ga mogli iskoristiti za sadnju drveća. Nikad ne diramo novac', objasnili su.

Američki mediji su istražili pozadinu cijelog Instagram profila i kažu da Plant A Tree Co. na svojoj web stranici nema precizirano tko stoji iza njih i njihovog cilja s drvećem. Ističu da su zaslužni za sadnju više od 6500 stabala, ali u isto vrijeme ne pojašnjavaju kada i gdje su to učinili.

S Facebooka koji ima vlasništvo i nad Instagramom su sve komentirali za The Washington Post. 'Trend posadit ćemo jedno stablo za svaku sliku kućnog ljubimca' pokazuje moć Instagrama da se podigne svijest o važnim temama. Kao i sve druge naljepnice, to nije pokrenuo Instagram, nego nezavisni profil', poručili su.