U nastavku pročitajte veliki intervju:

Kako je pandemija utjecala na Vašu kompaniju po pitanju zaposlenika?
Pandemija je zahvatila apsolutno sve sektore, a turizam je bilo pogođen u potpunosti. Putovanja su stala, upiti za rezervacije su postali otkazi rezervacija. Bilo je jako teško gledati utjecaj pandemije na cijeli svijet.
Nas hotelijere ujedinjuje posebna strast – služiti drugima, čak bih mogla dodati da je baviti se turizmom poziv, a ne profesija. Upravo se vodeći tom mišlju, pristupamo našem osoblju. Svaki naš sezonski zaposlenik ima priliku ostati raditi kod nas ukoliko osjeti “poziv“. Izrazito nam je važno pratiti trud i zalaganje našeg osoblja, kod nas je sve moguće ukoliko se netko pokaže da je dorastao poslu. Što se tiče pandemije, uspjeli smo zadržati sve stalno zaposlene radnike. Trenutno smo u potrazi za novim radnicima, već smo dio osoblja za sezonu zaposlili. Isto tako kao poslodavac moramo razumjeti što sljedeća generacija stručnjaka očekuje i raditi na tome da se naše i njihove potrebe podudaraju. Mi smo vrlo optimistični za sezonu 2022. te u skladu s tim pripremamo svoje zaposlenike.
Također smo ponosni da se izdvajamo iz crne statistike o ravnopravnosti žena i muškaraca na radnome mjestu. Nejednakost plaća muškaraca i žena jedna je od tema koje i dalje ne dobivaju dovoljno pozornosti. Podaci o tome koliko su zapravo žene potplaćene kreću se od službenih 7,5 posto (prema Državnome zavodu za statistiku) do 17 posto (prema podacima servisa MojaPlaća, partnera portala MojPosao). Od ukupno deset rukovodećih pozicija u našim hotelima, čak na 8 njih se nalazi žena.

_MG_3787.jpg
promo 

Kakve su najave za ovu sezonu?

Hotelijerstvo je industrija koja ima puno toga za ponuditi i to vrijedi i danas i vrijedit će uvijek. Ako se dobro upravlja, prati trendove, osluškuje gosta brz rast je moguć. Prošla godina je bila kaotična imali smo jako slabe najave za sezonu, ali na kraju smo u “špici“ bili popunjeni 100%. Također, ne treba zaboraviti da je Španjolska bila zatvorena, a u Turska je bila u plamenu i imali smo veliki priljev gostiju koji inače nisu dolazili na odmor u našu zemlju. Ove godine cijelu Europu pogađa rat u Ukrajini.Ipak, nadamo se da će se stanje u Ukrajini što prije stabilizirati i da neće utjecati na naša najveća emitivna tržišta, te da ćemo imati jednu uspješnu i mirnu turističku sezonu na području cijele Hrvatske. Sama činjenica da Rusi i Ukrajinci nisu među top 5 tržišta u našem hotelu to ne bi trebao biti veliki udarac za nas. Ove sezone očekujemo goste s naših najvećih emitivnih tržišta a to su: Nijemci, Austrijanci, Poljaci, Slovenci, Mađari, Česi.
Struktura gostiju prema tržišnom segmentu se promijenila još 2020. godine, a isti trend se nastavlja i sada. S obzirom na to, u potpunosti smo se prilagodili takvom načinu te smo većinu stvari automatizirali i digitalizirali kako bi customer experience bio što bolji. Moram napomenuti da smo ove godine ostvarili ranih rezervacija individualnih gostiju više nego rekordne 2019. godine. U odnosu na 2019. godinu povećanje ulaska rezervacija individualnih gostiju iznosi čak 60%.

infinity pool.jpg
promo 

Kakvu kongresnu sezonu očekujete ove godine?
Kongresni centar Olympia Vodice sa 7 višenamjenskih i dimenzijski prilagodljivih kongresnih dvorana opremljenih vrhunskom tehnologijom, uz kvalitetnu i individualiziranu podršku našeg tima je najbolji izbor za organizaciju poslovnih događanja što dokazuju i najave za ovu godinu.

Ukoliko nas ne spriječi “viša sila“, prema trenutnoj situaciji potvrđenih događanja u našim hotela -možemo reći da ćemo ostvariti najbolju kongresnu sezonu ikad. Upravo taj uspjeh bi bio kao šlag na torti s obzirom da ove godine hotel Olympia slavi čak 50. godina uspješnog poslovanja. Osim domaćih seminara i kongresa, ove godine imamo i veći broj međunarodnih kongresa.
Uvijek gledamo prema naprijed te imamo velike investicije u najavi. Uskoro ćemo imati PADEL teren, a samim time su i krenuli pojačani upiti za incentive grupe kojima je takav sadržaj izrazito zanimljiv.

Restaurant Sky_11.jpg
promo 

Koje strateške korake biste izdvojili kao najvažnije za uspješno poslovanje?

Period pandemije je samo ubrzao trenove koji su već i 2019. godine lagano bili u začecima. Najvažnija pretpostavka za uspješno poslovanje je nedvojbeno fleksibilnost. Nitko sa sigurnošću ne može tvrditi što će biti, ali mogu sa sigurnošću tvrditi da je fleksibilnost izrazito važna. Od kvalitetnog kadra, održivosti te digitalizacije i automatizacije i dalje smatramo kako je gostima izuzetno važan osobni doživljaj i iskustvo komunikacije s ljudima. Uz digitalna rješenja koja smo implementirali, i nastavljamo investicije, ali dalje smo mišljenja da je čovjek u srži hotelske industrije. Ništa ne može zamijeniti ljubazno osoblje na recepciji koje će poželjeti dobrodošlicu, uputiti gosta u sve sadržaje i otkriti poneki hidden gem u destinaciji.

Trenutno smo pustili u prodaju Uskršnji obiteljski paket koji smo obogatili raznim aktivnostima za najmlađe. Tako će naši najmlađi gosti na uskršnje jutro u pratnji našeg Zecimira posaditi cvijet u vrtu hotela sa svojim imenom. Posebno smo ponosni kada naši gosti ostave svoj trag kod nas, a posebice kada je riječ podizanju svijesti o očuvanju našeg planeta. Također, će sve naše goste u sobi dočekati tradicionalna uskršnja pogača kao i prijašnjih godina. Sve detalje o paketu možete pronaći ovdje.

Josipa5(1).jpg
promo