Kad god se u gradu održavaju svečana događanja, Alduk ima i više posla nego inače. Zašto? On je jedan od onih dizajnera čije su kreacije prvi odabir brojnih zvijezda kojima trebaju elegantne toalete. Usmjeren na vlastiti modni brend, orijentiran na uspješan tim s kojim surađuje, Alduk nastavlja sanjati svoj modni san i ispunjavati domaću scenu raskošnim toaletama u kojima će brojne dame proslaviti svoje najljepše trenutke.

Vaše su modne kampanje uvijek jedne od ljepših na domaćoj sceni. Koliko su vam važne za predstavljanje vlastitih modnih vizija?
Estetika je uvijek u oku promatrača. Iako ta izjava zvuči pomalo deplasirano, svaki projekt i svaku kolekciju predstavim javnosti pomno osmišljenim modnim kampanjama koje stvaraju vrhunski hrvatski stručnjaci. Uvijek se vodim željom da sami sebi budemo bolji nego prošli put, stoga smo ove godine i imali inozemne modele u kampanjama kao što su Kineskinja Caroline Hu i Južnoafrikanka Nicole Meyer koje su svojom posebnom ljepotom i iskustvom izvrsno utjelovile Alduk žene. Svaka je kolekcija usko povezana s modnom kampanjom, a sve su to kockice koje brend Alduk slaže deset ­godina.

Sezona jesen-zima 2018./19. na svome je vrhuncu. Koji su vam modeli haljina najpopularniji u showroomu? 
Iako je zimska sezona, showroom vrvi bojama i teksturama. Nova je kolekcija najveća u mome stvaralaštvu dosad i broji više od 55 modela, a uz tu novu kolekciju, naš showroom nudi i standardne modele brenda Alduk, tj. klasike, kao i neke hit-komade iz prošlih kolekcija. Često naše klijentice imaju problem jer im je teško izabrati samo jednu haljinu od njih više od stotinu. Slatke muke. Najpopularniji model ove sezone nije haljina nego kombinezon koji je oduševio naše ambasadorice i klijentice. 



Jeste li požalili zbog nekih kreacija? Možda ih klijentice nisu prepoznale? Događa li se to?
Proces dizajniranja stalna je promjena i potraga za izvrsnim omjerom dizajna, kreativnosti, kvalitete i cijene. Naravno da me oduševi kada neki modeli zažive, postanu hit i ostanu dio naše ponude sezonama, no i hrabriji modeli koji nisu bestseleri i nisu namijenjeni svakoj klijentici ipak nađu svoje vlasnice. 

Vašim su showroomom zasigurno prošle stotine žena. Dogodi li se nekad neka nepredviđena situacija? Ima li suza radosnica?
Rekao bih da je showroomom prošlo više tisuća klijentica, svakoj se trudimo pomoći i olakšati kupnju, no to je odnos u kojoj svaka strana treba odraditi svoj dio. Bilo je suza za rasprodanim haljinama, nervoze jer su kasnili, nazdravljalo se rakijama pri isporukama, upozoravalo se na nekorektnosti, smijalo se do suza... Raditi s ljudima svakodnevni je izazov i nikad nije dosadno.

Haljine za svečana događanja ili vjenčanice? Što Hrvatice preferiraju više?
Već godinama imam obje linije i moram priznati da je potražnja podjednaka. Vjerujem da kvalitetan model uvijek pronađe svog kupca bez obzira na estetske i novčane vrijednosti. Hrvatice se za posebne događaje vole lijepo urediti, a ja kao dizajner to itekako podržavam.



Kada biste morali opisati stil Hrvatice koja kupuje kod vas, što biste rekli? 
Nema univerzalne poveznice, osim što im se sviđa estetika brenda Alduk koja se godinama samo razvija te je uvijek ženstvena, moderna i funkcionalna. Klijentice su različite i imaju raz­ličita životna iskustva i fizičke predispozicije, stoga sve njihove potrebe nastojimo zadovoljiti što većim i raznolikijim kolekcijama.

Kako je prošla 2018., jeste li zadovoljni? 
Posebna godina u kojoj smo još više utvrdili poslovne temelje, ostvarili izvrsne rezultate, postavili neke nove želje i ciljeve za budućnost. Znate da uvijek pripremamo nešto novo i da se uvijek trudimo da to bude na najkvalitetnijoj razini.

Pripremate li nešto za 2019. godinu? 
Mogu reći da očekujem četiri modne kolekcije i kampanje, koje su naša konstanta posljednjih godina, a uz to sigurno još dva mini projekta poput lookbooka vjenčanica i ljetnog editorijala. No puno su zanimljiviji oni projekti koje ću tek predstaviti, a zasad ih ne mogu obznaniti.