Dizajnerica Đurđica Vorkapić u potpunosti realizira svaku svoju ideju, pa tako i u ovoj uzbudljivoj Hippy Garden kampanji.
Jasnom vizijom koristi se fotografskom i filmskom umjetnošću, stvarajući modnu avanturu i priliku za snove, a poznato je da svijet mode nudi impresivne mogućnosti.
U duhu brand-a fokus kolekcije #NEVERSTOPCHANGING je na nježnoj, u isto vrijeme egzotičnoj strani žene koju gleda kroz krhku lupu osjećaja.
Upečatljivi su cvjetni printevi i prepoznatljive Hippy Garden forme koje uvijek šalju jedinstvenu modnu poruku. Ovog puta to je #NEVERSTOPCHANGING.
Svijet viđen očima dizajnerice uvijek zaintrigira i prkosi klasici, a u njenim kreacijama nemoguće postaje moguće.
Dugo očekivana modna revija održat će se u utorak 15. listopada na tajnovitoj lokaciji unutar Klovićevih dvora, Jezuitski trg 4.u Zagrebu.
Za fotografije zaslužan je Šime Eškinja, video materijal Patrick Nieuwpoort, a naslovna lica kampanje su Vesna Parčina, Lea Zeba i Antonija Gogić, junior modeli David Princip i Gabriel Poljak. Šminku potpisuje Nikolina Gega, frizuru studio Evelin dok je za styling odgovoran Hippy Garden team.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju