Upravo je predstavljena nova holiday kampanja za kolekciju s.Olivera ‘Love&Hugs’u kojoj ćemo moći uživati u dolasku božićnih i novogodišnjih blagdana. Riječ je o kolekciji dostupnoj diljem Hrvatske u s.Oliver prodajnim mjestima u kojoj je, ponovno, akcent stavljen na obiteljsko zajedništvo, modu za sve generacije i komade koji traju i nakon blagdanske sezone.
Kako je prije nekoliko mjeseci najavljeno, ovaj brend proslavit će 50 godina sa stilom i u prvi plan postaviti svoje najbolje strane. A to je zasigurno moda za sve generacije, koja ne diskriminira niti u fokus stavlja isključivo prolaznost trendova.
s.Oliver u atraktivnoj božićnoj kampanji prezentira odjeću i modne dodatke te obuću za suvremene žene i muškarce koji žele izgledati uglađeno svih generacije, s detaljima koji naglašavaju njihovu osobnost. Kolekcija pristupačne mode obogaćena je prepoznatljivim ‘holiday’ uzorcima koji nas u trenu transformiraju u svijet zimske idile.
Svakodnevna moda itekako može biti zabavna, a tome u prilog najbolje idu komadi koje možemo nositi u casual, ali i onim poslovnim prilikama. Od boja dominiraju plava i smeđa u različitim nijansama, kao i bordo nijanse te one kulerske sive, koju vole i muškarci i žene.
Ove sezone s.Oliver BLACK LABEL naglasak stavlja na odijela koja više nisu rezervirana samo za poslovne prilike već se nose u svakodnevnim kombinacijama. Kombiniranje različitih tkanina i uzoraka jedan je od ključnih motiva ove kolekcije. Pletivo i jersey najbolje pristaju u kombinaciji s pamukom, a odijela su od fine vune idealne za hladne zimske dane.