Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako kreativna direktorica Diora proživljava krizu?

Maria Grazia Chiuri napisala otvoreno pismo za Vogue

 Izvor: Profimedia

'Pišem ovo pismo iz svog doma u Rimu, gdje radim od kraja ožujka kako bih bila bliže svojoj obitelji. Čudesno je i zastrašujuće vrijeme za moju matičnu zemlju, ali još više sam se ponosna što sam Talijanka. Tijekom krize koronavirusa, ponizno sam bila svjedokom predanosti naših liječnika i medicinskih sestara, kojima bih željela zahvaliti iz sveg srca.

Naš urođeni osjećaj da smo Talijani pomogao nam je da se osjećamo bliski unatoč udaljenosti. Pomoći će nam da prođemo kroz ta strašna vremena. Dio posla modne kuće Dior odvija se u Italiji. Živim u Rimu. Moja obitelj je u Rimu. Imamo nekoliko tvornica u Italiji, uključujući jednu u Toskani. Normalno u ovo doba godine bismo proveli neko vrijeme u Italiji prije nego što smo pokazali kolekciju jer želimo vidjeti konačne prototipove i oblike. Ove sezone, međutim, nismo imali vremena razmišljati o onome što se događa. Kad su se stvari pogoršale, moj prvi prioritet bio je reći svom timu: "Molim vas, sada se moramo zaštititi i naći drugačiji način rada." Odmah smo dobili računala kako bismo mogli raditi na daljinu. Volim dijeliti ideje sa svojim timom. Socijalno distanciranje doista je čudno', govori Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorica modnog carstva Dior koje je trenutno također u izvanrednoj situaciji zbog pandemije koronavirusa.

Maria Grazia je svoje pismo svijetu objavila na stranicama Voguea (cjelokupno pročitajte – ovdje) kako bi dočarala djelić svoje svakodnevnice koja se značajno promijenila zbog virusne pandemije s kojom se očito nameće nova paradigma ponašanja, kako na individualnoj razini, tako i na onoj ekonomskoj, društvenoj …

https://www.instagram.com/p/B-ugmeCKz1C/

Inače, Maria Grazia je Talijanka i njezinu je zemlju ova kriza uistinu dubinski protresla i promijenila, a prave posljedice bit će jasnije kada sve završi. Lijepo je vidjeti da ljudi iz industrije luksuza ovako transparentno i iskreno pokazuju kako se osjećaju jer na ovakvo nešto nitko nije imun…

Magazin

Royals