Od 4. kolovoza ljubitelji mode napokon će doći na svoje. Naime, dizajnerica Đurđica Vorkapić udružila je snage sa Storyjevim kreativnim timom u osmišljavanju savršenog modnog dodatka za ljeto, i to po pristupačnoj cijeni od 59,90 kuna, koji će biti dostupan na kioscima diljem Hrvatske. Sve o tome kreativnom procesu, kao i o izazovima s kojima se suočava vlasnica brenda Hippy Garden, pročitajte u intervjuu.

'Jedva sam dočekala nove modne izazove'
Šime Eškinja 


Ove smo vas godine, na veliko oduševljenje modnih insajdera, uključili u Story dizajnerski mjesec. Kako ste se, u ovo vrijeme koronakrize, odlučili sudjelovati u našem dizajnerskom mjesecu?

Uvijek smo u procesu stvaranja, bez obzira na trenutačne okolnosti, uvijek smo aktivni i spremni za nove izazove. Vaš smo poziv prihvatili kao novi izazov i iskorak, bilo nam je zanimljivo proizvesti nešto novo. U procesu proizvodnje rodile su se i neke nove ideje pa je naša suradnja urodila s pregršt novih mogućnosti kojima se veselimo.

Jeste li ljubiteljica pristupačnog dizajna koji se može kombinirati na više načina?

Naravno, mnogo je razloga za to jer živimo u turbulentnom vremenu, promjenjivom i izazovnom. Sve se brzo mijenja, a kombinacijama na više načina potičete slobodu u izražaju, a time i jedinstven pristup modi. Različitim kombinacijama postižete jedinstvenost i originalnost, a to je jedino zanimljivo. Time činite razliku od uniformiranosti.

U dizajnerskom paketu dolaze naušnice u obliku krila leptira tretirane laserom, koje privlače pozornost na prvi pogled. Kako ste došli na tu ideju?

Rezanje laserom otvara neke nove mogućnosti i potpuno drugi svijet. Moram priznati da u početku nismo ni bili svjesni svih mogućnosti. U jednom razgovoru spomenute su naušnice i to je bilo dovoljno da počnemo istraživati sve mogućnosti laserskog rezanja.Ispale su prekrasne, jako su zanimljive i pristaju uz sve modne kombinacije. Svaka žena koja ih bude nosila sigurno će biti primijećena.

'Jedva sam dočekala nove modne izazove'
Jelena Balić 

Niz godina uspješno plovite nemirnim i često izazovnim modnim vodama domaće dizajnerske scene. Koja je tajna vaše dugotrajnosti, odnosno brenda Hippy Garden?

Nije jednostavno opstati punih 20 godina na modnoj sceni, osim ako ste izvrsni i dosljedni u onom što radite. Hippy Garden postoji toliko dugo ponajprije zbog iznimne kvalitete i dosljednosti svome izričaju. Dugovječnost je oduvijek potvrda kvalitete i usuđujem se reći da smo dugovječan brend. Proizvodimo isključivo u Hrvatskoj, a svakomu tko je ikada išta proizvodio u Hrvatskoj jasno je koliko je to teško i koliko odricanja zahtijeva. Međutim, tu smo jer smo izvrsni u onome što radimo.

Smatrate li da je ova godina izgubljena, u modnome i svakom drugom smislu, zbog pandemije uzrokovane koronavirusom?

Ne, ovo je godina drukčijih razmišljanja i mogućnosti. Nikako ne želim reći da je nešto izgubljeno, pogotovo ne godina. Puno toga drukčije funkcionira, ali ujedno imamo priliku za svojevrsno resetiranje. Bez obzira na sve okolnosti, ova godina može čovječanstvu puno donijeti. Naravno, sve to ovisi i o razini svijesti te načinu na koji promatrate okolinu.

Imate li planove za jesen? Jeste li počeli provoditi strategiju za daljnje korake u poslovanju? Moda je ipak prije svega biznis.

Moda jest biznis, ali bez obzira na to koliko možda čudno zvuči, ne planiram ništa. Svima koji vole planirati najbolji je pokazatelj trenutačna situacija u kojoj planovi preko noći mogu nestati. Nikada se nismo fokusirali na planiranje. Sada smo tu i ostvarujemo ono što nam je u ovom trenutku u rukama, to je naša formula i čini se da je tako najbolje.

Hippy Garden djevojka/žena mijenjala se tijekom godina. Što ona predstavlja danas? Kako se nosi i što joj je važno? Koji stav pružate vašim klijenticama modom?

Nakon niza godina mogu reći da naše klijentice imaju ‘ono nešto’, najjednostavnije rečeno - samouvjerenost. Prepoznajemo se po energiji, što i jest ključ svega. Stvaram vođena svojom nutrinom i osjećajem, to uvijek napominjem i po tome su modeli Hippy Gardena drukčiji. Na tome bi se trebalo i temeljiti stvaranje bilo kojeg umjetnika ili vizionara. Klijentice koje vole nositi Hippy Garden jednostavno to prepoznaju i dobro se osjećaju u onome što izaberu, to je spoj energija. Žena treba nositi haljinu, a ne haljina ženu, ali prekrasno je kad se spoji energija i jednog i drugog jer tako nastaje potpuna cjelina.