Što je izvrstan komad odjeće? Nešto postojano, kvalitetno i trajno, nosivo u različitim prigodama te na brojne načine. Dodamo li tome moderan dizajn, udobnost i praktičnost, dolazimo do kreativne filozofije dizajnerice Ane Golubić Brozović, vlasnice brenda Komad, čija je nova kolekcija Timeless osvojila ljubiteljice mode.
Anin poslovni put počeo je godinu dana nakon diplome na Tekstilno-tehnološkom fakultetu, a u početku je proizvodila torbe.
- Pravila sam ih sebi, uvijek su mi bile odličan dodatak i nekako mi je bilo logično početi s njima. Kako je posao počeo rasti, 2006. godine pokrenuli smo proizvodnju i dizajn Baggiz te se pozicionirali na tržište - prisjeća se dizajnerica čije se kolekcije danas mogu pronaći u trgovinama dizajnerskom odjećom diljem Hrvatske, Europe i svijeta.

'Kad pronađem dobar materijal, odmah vidim predmet koji će nastati'
Jelena Balić 


Najnovija kolekcija brenda Komad počela je na jednak način kao i prva - od materijala, u ovom slučaju od najkvalitetnije viskoze iz Italije.
- Kad pronađem dobar materijal, odmah vidim predmet koji će nastati iz njega. On mi diktira smjer u kojem ću ići - ističe Ana i dodaje da se posljednja kolekcija ipak u mnogo čemu razlikuje od prethodnih.
- Kolekcijom Timeless prevladavaju neboje bijela i crna. Drukčija je zbog uzoraka te modela koji su lepršaviji i ženstveniji, možda i najženstveniji dosad. I dalje se sve može kombinirati na razne načine, ali dosta je haljina koje su prilično ženstvene. Svaka kolekcija, pa tako i ova, nosi snažan autorski pečat. Moju estetiku prepoznaju žene koje žele nositi svoju ženstvenost sofisticirano i elegantno te se osjećati ugobno, u funkcionalnim modelima pažljivo konstruirana kroja - objašnjava Ana.

'Kad pronađem dobar materijal, odmah vidim predmet koji će nastati'
Jelena Balić 


Vrhunska kvaliteta, precizna tehnička izrada i najbolji prirodni materijali, osim hrvatskih, privukli su pozornost i stranih ljubiteljica mode. Najviše kupaca kolekcija brenda stiže iz Austrije, Njemačke i Švicarske, gdje Ana često izlaže na dizajnerskim sajmovima-
- Volim dobiti povratne informacije kupaca, a na sajmovima ih uvijek dobijem jer mnogo ljudi cirkulira našim izložbenim prostorom. Tada čujem izravne komentare, što mi pomaže poboljšati krojeve ili popraviti neke dijelove. Uz dizajn, reakcije kupaca najuzbudljiviji su mi dio ovog posla, bilo putem društvenih mreža ili uživo. Stalo mi je do toga da se moj dizajn sviđa ljudima, zato se time i bavim - zaključuje Ana.