Ono što su nekada bile traperice, dobra majica i čizmice, ove godine je najudobnija trenirka iz vlastitog ormara. S obzirom na to da je koronakriza preuzela većinu ove godine, fashion trendovi su se ipak nešto promijenili.  A da je udobnost trend 2020. godine, prepoznale su i zagrebačka vizažistica Klaudija Kelemović, poznatija kao Clo Up i njezina najbolja prijateljica i sada partnerica Lucija Tikvić. Naime, nedavno su predstavile vlastiti fashion brend pod nazivom 'Clu'. Kako to da su se odlučile na taj potez i kakav stil ona obožava, Klaudija je otkrila za Story.hr.

Zagrebačka vizažistica trend 2020. godine pretvorila u poslovan potez
Emanuell Manchy 

Kako nam je odmah na početku otkrila, Klaudija kroz ljubav prema beauty svijetu, kontinuirao njeguje i ljubav prema modi. 'Svi trendovi rađaju se na modnim pistama. Prateći makeup, ljubav prema modi došla je prirodno. Smatram da su obje branše umjetnost za sebe, ali se međusobno nadopunjavaju', govori nam 23-godišnja Klaudija, koja svoj stil opisuje kao kombinaciju njih nekoliko. 

'Nude i bijeli tonovi prevladavaju u mojoj garderobi, ljubitelj sam boho stila. Lepršave haljinice i suknje često ćete vidjeti na meni', rekla nam je, ali priznala da ćemo je u posljednje vrijeme često vidjeti i u trenirci. Upravo se iz toga razvila i njihova ideja za pokretanjem vlastitog brenda. 

Klaudija i Lucija
Emanuell Manchy Klaudija i Lucija

'Ideju za pokretanje vlastitog brenda moja partnerica Lucija i ja dobile smo kada nismo mogle pronaći set fine i udobne trenirke. Naša ideja je bila da napravimo ručno rađenu trenirku koja će biti udobna i nosiva za grad. Budući da je 2020. godina kada su trenirke postale jako popularne, smatrale smo da je to odličan poslovni potez. Naši Clu setovi rađeni su od 95% pamuka i 5% elastina, a svi detalji su ručno rađeni. Ponosne smo što je Clu brend 100 posto hrvatski proizvod. Trenirke dolaze u četiri različite boje: bijeloj, crnoj koje su klasične, te rozoj i bež', opisala nam je mlada poduzetnica i u nastavku se osvrnula na fast fashion i održivu modu.

Zagrebačka vizažistica trend 2020. godine pretvorila u poslovan potez
Emanuell Manchy 

'Budući da živimo u svijetu fast fashiona, volim kupovati komade koji su uvijek "in". Ako namjeravate izgraditi svoj jedinstveni stil, morate biti pobornik održive mode. U svojoj garderobi volim imati stvari koje mogu nositi godinama, ali ih isto tako volim upotpuniti s nekim trendovskim stvarčicama. Smatram da je fast fashion u dobroj mjeri zabavan i dobar za razviti kreativnost', iskrena je Klaudija, koja nam otkriva svoju naj kombinaciju ove jeseni.

'Dobre čizme su mi must have svake sezone, uz njih svakako oversize sako i suknjica s puloverom', opisala nam je i na kraju rekla kako nikada više neće reći kako neke komade nikada neće staviti na sebe. 'Previše puta sam rekla da neke stvari nikad neću nositi, no ipak sam ih nosila. Stil se razvija godinama, kako se razvija tako se i mijenja', zaključila je 23-godišnjakinja.