IZIPIZI brend naočala od samog početka lansiranja na hrvatsko tržište surađuje s mladim, kreativnim licima stavljajući ih u zanimljive uloge. Za novu proljeće – ljeto 2021. kolekciju Glazed Ice, glavna uloga pripala je autentičnoj Influencerici i YouTuberici, Karli Zelić, poznatijoj po imenu Superbabekillah. Prepoznatljiva po svom osebujnom modnom izričaju, vješto nam je pokazala kako ukomponirati nove modele sunčanih i dioptrijskih naočala u svoj stil. Budući da su naočale modni dodatak, svako lice da vlastitu interpretaciju osobnog stila.
S povratkom sunčanih dana, Glazed Ice kolekcija napravljena je kao homage moći prirode i ljepoti transformacija u njoj, a Karla se super snašla u zahtjevnoj ulozi. Predstavlja promjenu prirodnih materijala ilustrirajući njihovo putovanje od čvrstog do tekućeg, baš kao kocka leda koja se topi na suncu i mijenja svoj izgled. Površina proizvoda je sjajna i reflektirajuća kao da je prekrivena vodom, dok je unutrašnjost neprozirna poput limuna punjenog sorbetom.
Popularni francuski brend naočala u kratkom vremenu postao je jedan od najtraženijih u Hrvatskoj, što ne treba čuditi jer se u bogatoj ponudi za svakoga može pronaći ponešto. Dizajn je jednostavan i trendi, a istovremeno su kvalitetne i cjenovno prihvatljive. Naočale su lagane, fleksibilne te su prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama.
U IZIPIZI ponudi možemo pronaći naočale za čitanje s ili bez korekcije, naočale za zaštitu od ekrana, sunčane naočale, skijaške naočale, kao i naočale za djecu i za cijelu obitelj.
Upravo Karla, kao predstavnica Milennials generacije pokazuje kako stil i modni izričaj ne treba shvaćati pretjerano ozbiljno, nego živjeti i odijevati se po vlastitim pravilima i instinktu. Jedno je sigurno – za koje god IZIPIZI naočale se odlučili, ne možete pogriješiti!
Francuski brend gotovih naočala za čitanje, sunčanih naočala i naočala za zaštitu od ekrana IZIPIZI osnovan je 2010. godine, a od samih početaka odlikuje se inovativnošću u kreiranju modela namijenjenih svim generacijama i u svakoj prilici, po iznimno povoljnim cijenama. Sve novosti vezane uz ovaj brend možete pratiti na službenim Facebook i Instagram stranicama.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju