Ona je pravi primjer kameleona u svijetu šoubiza. Poznata 46-godišnja Britanka predstavila se svijetu serijom uspješnih albuma i zaraznih hitova tijekom 90-ih s pop senzacijom Spice Girls, kada su je fanovi od milja zvali Posh Spice. Od tada je Victoria Beckham jedna od onih žena o kojima se priča što god radila. Udajom za Davida Beckhama u ljeto 1999. dodatno je zacementirala svoj celebrity status i ušla na svjetsku pozornicu pop-kulture nove ere.

U međuvremenu je u potpunosti promijenila imidž te od pomalo kičaste i nakvarcane Britanke postala prava modna aristokratkinja - žena nevjerojatno dojmljiva stila, modna dizajnerica par excellence i majka trojice sinova - Brooklyna, Romea i Cruza te kćerkice Harper. Dok je David razmišljao o odlasku u nogometnu mirovinu, Victoria je osmislila plan kako će pokoriti svijet modne industrije. I u tome gotovo uspjela. Kolekcije njezina istoimenog brenda postale su jedno od središnjih mjesta engleske i svjetske industrije stila i luksuza, prodaju se diljem svijeta, pa i u Hrvatskoj, a prije nekoliko godina otvorila je i novi flagship butik Londonu.

Nakon toga počelo se pisati da su njezine kolekcije zapravo neisplative i da će, nastavi li tako, opako zaglibiti u poslovnoj propasti. Šuškalo se i o zatvaranju brenda, ali kada je riječ o ovoj poduzetnoj ženi, bilo kakvo podcjenjivanje nema smisla. Kako je pandemija koronavirusa najviše pogodila industriju luksuza, tako je i Victoria napustila London kako bi uživala u svom raskošnome domu u Cotswoldsu, zapadno od Oxforda, i u potpunosti promijenila poslovne planove.

U međuvremenu je David počeo raditi za klub Inter Miami, što joj je otvorilo novu perspektivu i odvelo je na topli jug SAD-a, gdje je kupila nekretninu vrijednu gotovo 24 milijuna dolara s nevjerojatnim pogledom na Atlantik. Ondje se trenutačno i nalazi s obitelji, uživa u svakome trenutku, a slobodno je vrijeme iskoristila za rad na novoj kolekciji odjeće i modnih dodataka, ovaj put u izolaciji, daleko od šušura njezina tima u Londonu. Novu kolekciju predstavila je serijom fotografija, vjerojatno će preskočiti tjedan mode u Parizu i posvetiti se novoj poslovnoj strategiji kojom će potvrditi da je spremna za sljedeći korak. Unatoč svim tračevima da je Victoria na rubu poslovnog kraha, čini se da ova ikona stila ima još aseva u rukavu. Prvi među njima je odličan nos za modni biznis.