Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dostupna i na novoj virtualnoj platformi brenda

Nova kolekcija modnog dvojca Klisab vrvi trendovima

Autor promo
Autor promo

Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, kreatori brenda KLISAB, predstavljanju kampanju za aktualnu sezonu Proljeće 21

Izvor: Bruna Kazinoti

KLISAB, nagrađivani domaći brend nove generacije, predstavlja kampanju za kolekciju
Proljeće 21. Snimljeni u Dvoru Veliki Tabor, vizuali predstavljaju proljetnu kolekciju koja je u cijelosti sada dostupna i na novoj virtualnoj platformi brenda www.klisab.com. Lookovi su upotpunjeni prepoznatljivim dodatcima, KLISAB torbama i naočalama iz kolekcije koju je brend realizirao u suradnji s optikom Ghetaldus.

Izvor: Bruna Kazinoti

KLISAB kolekcija Proljeće 21 izraz je vremena u kojem je nastala. U dijalogu s njim, Kliškinić i Šabarić su kroz jezik mode prigrlili i postavili red u metežu koji nas okružuje, primivši ga kao suradnika radije nego kao prepreku. Jednostavnom promjenom  Perspektive, nešto što je posmatrano za nedostatak ovdje je zanimljivost i kvaliteta. Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje. Takvo propitivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je u kolekciji i drugdje – rubovi su ostavljani neobrađenima, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka. Sve ovo, kao i fotografije kampanje Brune Kazinoti, ostavlja dojam slobode.

Izvor: Bruna Kazinoti

Takvom intuitivnom promjenom pozicije KLISAB osvaja novi prostor u kojem je za njih karakteristična ideja lijepog ostala prepoznatljiva, ali dobila novi, propulzivni, drskiji izraz. Za tu je ideju znakovito i da je čitava kolekcija izrađena od materijala iz fundusa brenda, svi korišteni i u ranijim kolekcijama. Sada su materijali tretirani na drugačiji i afirmativan način koji njihove nesavršenosti prihvaća i slavi, radije nego da ih kompenzira.

Izvor: Bruna Kazinoti

Autorski tim kampanje čine Nikola Beban (producent), Bruna Kazinoti (fotografkinja), Ante
Pažanin za Alfaparf Milano (stilist kose), Saša Joković za Estée Lauder (MUA), Ana Nikačević (stilistica), Hana Matić i Bruna Trze (asistentice produkcije), Marko Tolić (MUA asistent) i modeli Klara B., Anja B. i Lea H. iz agencije N Model Management.

Izvor: Bruna Kazinoti

KLISAB zahvaljuje Dvoru Veliki Tabor na suradnji u izradi kampanje.

Najčitanije

Najnovije