Za većinu ljudi čarape i najlonke imaju funkcionalnu ulogu, no zahvaljujući vodećim brendovima ovaj je modni dodatak postao nezaobilazan statusni simbol i 'must have' u ormarima ljubiteljica mode. Početkom ožujka prošle godine, Chanel je na svojoj reviji za jesen/zimu predstavio jedinstven model najlonki koji je, na nevjericu mnogih, postao najtraženiji modni dodatak protekle godine, a svoju popularnost uživa i danas. 

Riječ je o najlonkama s logom Chanela, a zasada dolaze u dvije boje - crnoj i bijeloj, a pretpostavlja se da imaju 20 dena. Za ovaj modni dodatak potrebno je izdvojiti 4200 kuna, a koliko su popularne govori činjenica da je do njih trenutno nemoguće doći, a posebno ne putem online trgovina, pa ukoliko vam se sviđaju ove dizajnerske ljepotice morat ćete svratite do Chanelove trgovine.

Mogu se nositi i u dnevnim i u večernjim prilikama i isto tako mogu izgledati casual ili elegantno. Naravno, suknja ili haljina su obavezne, kako bi ovaj komad došao do izražaja. Društvena mreža koja na najbolji način pokazuje modne trendove je naravno Instagram, a već neko vrijeme je jasno da je upravo ovo komad kojem brojne ljubiteljice mode ne mogu odoljeti. 

'Nevjerojatno mi je da netko toliku svotu novca izdvoji za obične čarape koje mogu puknuti u deset sekundi. Osobno znam žene koje gladuju kako bi si ih priuštile. Za mene to nije normalno, niti je odraz nekog stila, već pomame za komadima koji su trenutno 'in'. Za neke je najvažnije na Instagramu pokazati da ih imaju, a zbog jedne fotografije neće jesti danima', komentar je jedna korisnice Instagrama.

NAJLONKE OD 4200 KUNA 'Žene gladuju da bi si ih priuštile'
Instagram