S kolekcijom proljeće/ljeto 2021 Högl je u proizvodnji napravio važne korake prema održivoj budućnosti, a u Hrvatskoj nastavlja podržavati lokalnu zajednicu kroz suradnju s domaćim dizajnerima i modnim kućama. Kampanja Högl – Longing for nature predstavlja ključne naglaske kolekcije za proljeće/ljeto, male modne priče osmislile su poznate hrvatske blogerice i stilistice Ana Bacinger, Barbara Repe i Ana Matutinović.

Minimalizam koji plijeni

Stilistica tvrtke Style&Wings Ana Matutinović spojila je Högl s glasovitim brendom A'marie dizajnerice Anamarije Brkić. A'marie u proljetnoj kolekciji nazvanoj Pretty Woman donosi jednostavnost i minimalizam, ali i statement kreacije koje oduševljavaju na prvi pogled, a uz njih savršeno pristaju sandale s finom prepletenom kožom, polucipele sa zanimljivim blok potpeticama i neodoljive tenisice cvjetnog uzorka.

'Moj osobni favorit iz kolekcije su loaferice koje se savršeno kombiniraju i uz odijela i uz suknje, ali isto tako i statement tenisice sa zanimljivim printom ili one bijele koje se odlično kombiniraju uz različite outfite', ističe Ana Matutinović. 

MINIMALIZAM KOJI PLIJENI Hogl predstavlja kampanju Longing for nature
promo 

Od jutra do mraka

Ana Bacinger je odabrala tri prekrasna kompleta modne kuće Varteks i prikazala trendove za urbane žene u različitim svakodnevnim situacijama – na poslu, u slobodno vrijeme, na druženjima i večernjim izlascima. Sandale s blok potpeticama ove sezone su must have, kao i retro tenisice, a kada su torbe u pitanju, sve je dopušteno: voluminozne i nagužvane, elegantne u pastelnim tonovima i velike torbe minimalističkog dizajna.

'Oduševljavaju me boje, odličan dizajn, činjenica što ima jako puno trendy modela ali i ono po čemu su poznati – raznolikost zbog koje svaka žena, svake sezone u Högl kolekcijama može pronaći omiljeni par cipela', kaže Ana Bacinger.

Crnobijela ženstvenost

Barbara Repe u svojoj modnoj priči predstavlja kreacije Diane Viljevac, odlične odjevne kombinacije od prirodnih materijala u crnoj i bijeloj boji koji svojim jedinstvenim dizajnom nude originalnost i naglašavaju ženstvenost. Natikače, ravne ili s potpeticama, nezaobilazne su ljetne suputnice, a bijele cipele ove sezone svakako spadaju među najpoželjnije. Osim šarmantnih torbica i modernih remena, važan modni dodatak su marame koje se mogu nositi na bezbroj načina.

'Ljubav između Högla i mene traje dugi niz godina i uvijek sam oduševljena njihovim kolekcijama i uvijek me iznenade nečim novim – od klasike kao što su mokasinke, svake sezone u nekim drugim uzorcima i bojama, do modela koji koketiraju s retro stilovima', kaže Barbara Repe. 

MINIMALIZAM KOJI PLIJENI Hogl predstavlja kampanju Longing for nature
promo 

Održivost je zalog za budućnost

Zadovoljiti potrebe današnjice, a pritom sačuvati prirodu za buduće generacije, vizija je koja koja vodi Högl u novom smjeru. Osim obnovljivih prirodnih vlakana i recikliranih polimera, Högl u proizvodnji svoje vrhunske obuće koristi kvalitetnu kožu certificiranih dobavljača koji jamče proizvodni postupak uz uštedu resursa i bez onečišćenja prirode.

Video za Höglovu kampanju potpisuje Kadar22, fotografije Zvonimir Ferina, tim Studija Marcela se pobrinuo za šminku i frizure Hane, Pavle i Lućane, sjajnih manekenki agencije Talia model, a za rustikalni piknik u šumi zaslužan je Catering tim Lisak.