Ovo je potpuno nova priča za nas, velik iskorak brenda, ali zapravo je bilo samo pitanje vremena kada će Hippy Garden napraviti parfemsku liniju proizvoda za duh, dušu i tijelo. Inspiraciju za parfem pronašla sam u perunici, šećernoj vati i kasno dozrelim bobicama grožđa sorte izabela harmonizirajući snagu duha. Na obroncima istarskih Krunčića otkrila sam limitirano likersko vino za dušu Port Of Grimalda koje me nadahnulo. Osim parfema, u liniji je i crno mirisno ulje s milijun svjetlucavih zrnaca, definitivno najbolji izbor za njegu tijela. Dugo nam je trebalo da napravimo ove proizvode, ali uspjeli smo na tržište plasirati nešto zaista visoko vrijedno - rekla je Đurđica Vorkapić, dizajnerica i kreativna direktorica brenda Hippy Garden.

ĐURĐICE, SKIDAMO KAPU Što kažete na parfem s mirisom hrvatskog krajolika?
Šime Eškinja 

Ova ekskluzivna, limitirana serija proizvoda dostupna je isključivo u trgovinama Hippy Garden i Esplanade Zagreb Hotelu koji ima dugu tradiciju, vrhunskog dizajna, glamura i stila. Parfemski eliksir Ego, miris odvažnosti i senzualnosti, karakterizira ustrajna i profinjena ženstvenost koja je i glavna nit vodilja u kreiranju ove parfemske priče Hippy Gardena.

Parfem je egzotična poslastica za žene na bazi slatkih akorda šećerne vate i mirisa grožđa sorte izabela, ali ipak mnogo mističniji i senzualniji. U početku snažan i intenzivan, postaje mekan i nježan ukras egzotične zavodnice stvarajući delikatan veo mirisa koji se s vremenom razvija. U osnovnoj kompoziciji dominantan je cvijet nerolija, mirisne esencije drva gorke naranče, a u kombinaciji s opuštajućom aromom nebesko plave perunike daje zaokruženost cijeloj mirisnoj skladbi.

ĐURĐICE, SKIDAMO KAPU Što kažete na parfem s mirisom hrvatskog krajolika?
Šime Eškinja 

Inače, brend Hippy Garden već je dugi niz godina jedna od konstanti na domaćoj i regionalnoj modnoj sceni jer Đurđica sa svojim timom predano predstavlja nove kolekcije, a često organizira i samostalne modne revije kojima pokazuje svu raskoš svog autorskog potpisa. Još od samih početaka karijere, prije dvadesetak godina, sudjelovala je u reviji Cro-à-Porter u organizaciji Viktora Drage, koji je dodatno pridonio etabliranju brenda Hippy Gardena.

Ubrzo nakon toga, krenula je samostalnim putem i uvijek bila prisutna na modnoj sceni. Osim u trgovini u samome središtu Zagreba, predstavljala je modu koja nije nosila predznak vremena nego je bila tako ‘hippie’. Crni akcenti uvijek su bili najdojmljiviji, kao i modeli koji lepršaju oko tijela te stvaraju dojam slobode i lakoće življenja.